שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » רנו מציגה תכנית התייעלות לשנים הקרובות
תכנית אסטרטגית
קבוצת רנו משיקה בימים אלו תכנית אסטרטגית לשנים הקרובות תחת המנכ"ל החדש לוקה דה מיו • בתכנית שיפור רווחיות, העמקת פעילות, וחידושים בתחום האנרגיה
מטה קבוצת רנו | צילום: JuliusKielaitis, שאטרסטוק

קבוצת רנו מציגה בימים אלו את התכנית האסטרטגית שלה לקראת השנים הקרובות, תכנית אותה מקדם לוקה דה מיו  המנכ"ל החדש ולקראת סיומה של התוכנית הקודמת שהוצגה ב-2017.

 רנו מכוונת בתוכניתה ל 3 יעדים מרכזיים: התאוששות בתחום הרווחיות עד לשנת 2023, חידוש והעשרת קו הדגמים להגדלת הרווחיות של כל מותג החל משנת 2025 והנעת המודל העסקי בתחומי הטכנולוגיה, האנרגיה והניידות.

רנו תשים דגש על חדשנות בתעשיית הרכב ומחוצה לה – באנרגיה, בטכנולוגיה ובניידות. כחלק מאותה תוכנית אסטרטגית המותג יחזק את דגמיו בקטגוריה הקומפקטית תוך חיזוק מעמדו באירופה ושיפור הרווחיות בשווקי אמריקה הלטינית ורוסיה.

מותג רנו יחזק את ייצור המכוניות החשמליות כאשר מחצית מהדגמים שיושקו באירופה יהיו חשמליים לגמרי, וכבר כעת הציג דגם קונספט רטרו העונה לשם "רנו 5" המצויד בהנעה חשמלית לגמרי. כמו כן המותג יקים מיזם משותף לרכבי תא-דלק (מימן), ישפר את תמהיל המכירות של המותג עם 35% מכוניות היברידיות ויהווה את המותג "הירוק" באירופה. כמו כן ישקיע המותג בטכנולוגיות מפתח כגון נתוני עתק (Big Data) ואבטחת סייבר.

במסגרת התוכנית תצמצם קבוצת רנו את מספר הפלטפורמות לייצור רכבים מ-6 ל-3. ברנו מציינים כי כל הדגמים המבוססים על פלטפורמות קיימות יגיעו לייצור בתוך 3 שנים. בנוסף גם מספר יחידות ההנעה יצומצם מ-8 ל-4 משפחות הנעה. בנוסף תפעל רנו לשיפור ההסכמים מול ספקים שונים.

במקביל תפעל קבוצת רנו לשווק ולהגביר פעילות בעיקר בשווקי אמריקה הלטינית, הודו וקוריאה. לצד זאת תמשיך למנף את התחרותיות בשווקי ספרד, מרוקו, רומניה, טורקיה וכן בשוק הרוסי.

לוקה דה מיו, מנכ"ל קבוצת רנו: "תוכנית  Renaulution נועדה להעביר את החברה כולה מ"כמות" ל"ערך". זהו מהפך משמעותי של המודל העסקי שלנו. קבענו יסודות יציבים ובריאים לביצועים שלנו. ייעלנו את הפעילות שלנו החל מההנדסה, התאמת כמויות הייצור שלנו והקצאה מחדש של המשאבים שלנו למוצרים וטכנולוגיות בעלי פוטנציאל גבוה. יעילות מוגברת זו תמריץ את ההרכב העתידי שלנו: חדור טכנולוגיה, מחושמל ותחרותי. תוכנית ההאצה תעצים את המותגים שלנו, שלכל אחד מהם יש תחום ברור ומובחן משלו. נעבור מחברת רכב שעובדת עם טכנולוגיה לחברת טכנולוגיה שעובדת עם מכוניות, כשלפחות 20% מהכנסותיה יגיעו ממסחר בשירותים, נתונים ואנרגיה עד שנת 2030. נגיע לשם בהתמדה, נשען על נכסי החברה הנהדרת הזו, על כישוריהם ומסירותם של אנשיה. ה-Renaulution היא תוכנית אסטרטגית פנימית שנוציא לפועל ונשיג את יעדייה באותה הדרך שתכננו אותה – ביחד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים