שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » רע"מ: "לא נשתתף בועדות ולא נצביע על חוקים"
משבר דרמטי בקואליציה
גנאים אמר בראיון: "אין סיפור אהבה בין מנסור עבאס והממשלה החדשה, בנט ונתניהו? שניהם גרועים", הח"כים ברע"מ מאיימים כי לא יצביעו עם הממשלה ולא יכנסו לועדות
חברי הכנסת ווליד טאהא ומנסור עבאס | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ח"כ מאזן גנאים מסיעת רע"ם שחברה בקואליציה התראיין הבוקר לרדיו 'מכאן', ואיים כי הוא "יפרק את הקואליציה אם הממשלה תתקוף בעזה". עוד אמר הח"כ כי חוק האזרחות "גזעני" וכי 20 אלף משפחות סובלות ממנו.

גנאים אמר בראיון: "אין סיפור אהבה בין מנסור עבאס והממשלה החדשה, בנט ונתניהו? שניהם גרועים". הוא גם התייחס לחוק האזרחות כאמור וכינה אותו גזעני: "אני מתנגד לו. נמנעתי כדי לא להפיל את הממשלה. יש לנו קווים אדומים. התקשורת העברית מגויסת לשירות הממשלה. נמתין כדי לוודא את טיבה של הממשלה החדשה".

ח"כ ווליד טאהא מרע"ם נתן משנה תוקף לדבריו של חברו למפלגה ואמר באופן דרמטי כי הוא וחבריו לא ישתתפו בדיוני הוועדות ולא יצביעו על חוקים במליאה. הסיבה, לפי גורמים במפלגה היא ש"רע״ם מקדמת את הממשלה – והממשלה לא מקדמת את רע״ם".

בעקבות הראיון של גנאים, עמיחי שיקלי תקף את הממשלה, וצייץ כי "צריך לתת עוד הסברים למה הממשלה הזו נשענת על משענת קנה רצוץ? או שהראיון הזה של "השותף הטבעי" בממשלה והמסקנות המסוכנות היוצאות ממנו מספיקות?".

ח"כ איתמר בן גביר תקף את רה"מ נפתלי בנט ושר החוץ יאיר לפיד בתגובה, וכתב כי הם "הודעתו של תומך הטרור מאזן גנאים כי יפיל את הממשלה, היא עוד הוכחה שאין לבנט ולפיד מנדט לגיטימי מעם ישראל. הזהרנו וזה קורה, בנט ולפיד שבויים בידי האחים המוסלמים שיורקים לעם ישראל בפרצוף. הקמת ממשלה הנשענת על תומכי טרור חושפת שוב את הטעות ההיסטורית".

ח״כ אופיר סופר ממפלגת הציונות הדתית כתב התייחס להודעתו של טאהא ואמר כי הוא "רוצה לומר שרע"מ לא תצביע בעד חוקים עד התשלום או מכירת הערכים הבאה. צפו לעדכונים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים