שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ר"ע באר שבע: "ציפיתי שרה"מ יהיה פה"
תוקף את הממשלה
עוד אמר דנילוביץ': הציבור הישראלי מאבד את הבטחון האישי שלו. ציפיתי שרה"מ ושר הבט"פ יהיו, מה שקרה אתמול זה אובדן שליטה של מדינת ישראל"
דנילוביץ' בנאומו | צילום: צילומסך

ראש העיר באר שבע רוביק דנילוביץ' התייחס הבוקר (ב') לקטטה ההמונית שאירעה אמש ליד בית החולים סורוקה בעיר, ואמר: "בכל רגע נחצה עוד קו אדום, והגיע הזמן לשים לזה סוף… המדינה צריכה להילחם בטרור האזרחי, אבל להילחם בו עד חורמה. זו מלחמה קיומית על החברה הישראלית".

"פתאום התעוררנו בשנה האחרונה וראינו שרחובות מדינת ישראל מוצפים בכלי נשק", הוסיף דנילוביץ'. "מה קורה לנו כאן במדינה שלנו? איפה המשילות? זה מה שקורה כשלא מגיבים בהתחלה. זה מה שקורה כאשר מבליגים או לא מגיבים בנחישות, הציבור הישראלי מאבד את הבטחון האישי שלו. ציפיתי שרה"מ ושר הבט"פ יהיו, מה שקרה אתמול זה אובדן שליטה של מדינת ישראל".

כזכור, אמש התפתחה קטטה בה השתתפו שתי משפחות מרהט, ובתיעוד משם נראים כמה מהמשתתפים מיידים אבנים כשלצדם ניידת משטרה. 19 ממשתתפי הקטטה נעצרו וארבעה נפצעו באורח קל. לפי מפקד תחנת באר שבע, טירן יהוד, תחילה הוזעקו שוטרים לקטטה בחדר המיון, כשבזמן שתחקרו את התקרית, פרצה קטטה נוספת מחוץ לבית החולים. "בקטטה הזו ככל הנראה היה שימוש באקדח, יש לנו מספר ממצאים בזירה שנבדקים", הוסיף.

מבית החולים סורוקה נמסר כי לא נפגעו אנשי צוות. ד״ר שלומי קודש, מנהל המרכז הרפואי סורוקה, אמר בתגובה לתקרית כי הם "מוקיעים ומודאגים מגילוי אלימות קשה זו שאירעה בשטח המרכז רפואי. זו חציית קו אדום ואנו דורשים שיינקטו פעולות נמרצות לשמירה על שלום באי בית החולים וצוותו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים