שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ר"ע שדרות אלון דוידי: "בנט פשוט הולך ומזגזג"
על רקע הרקטות
על עצם הקמת הממשלה ופרישתו מרשימת ימינה, הזכיר ראש העיר דוידי את התנגדותו ואמר "כאיש ימין אני חושב שלא היינו צריכים להקים ממשלה כזאת"
אלון דוידי ונפתלי בנט בימים טובים יותר | צילום: אריאל זנדברג

אלון דוידי, ראש עיריית שדרות, מי שהיה חבר ברשימת 'ימינה' לכנסת ופרש, מתח הבוקר (ד') ביקורת קשה על התנהלות ראש הממשלה נפתלי בנט והחלטתו שלא להגיב לשיגור הרקטה מרצועת עזה לעבר שדרות.

דוידי פתח את דבריו ואמר: "אני חושב שזאת טעות חמורה של ראש הממשלה בעיקר על רקע ההחלטה שלו שברגע שירו בלון או רקטה כל דבר יזכה לתגובה", את הדברים אמר בראיון לגלי צה"ל.

דוידי המשיך וביקר את ראש הממשלה בנט: "לאחר שהבטיח הוא פשוט הולך ומזגזג לכיוון של בוא נראה מתי נעשה ואיך נעשה, אני חושב שזה דבר חמור גם כלפי האזרחים, כלפי עצמו וכלי המדינה". על עצם הקמת הממשלה הזכיר דוידי את התנגדותו ואמר "כאיש ימין אני חושב שלא היינו צריכים להקים ממשלה כזאת".

לשאלה מדוע פרש מימינה לאחר שקיבל מקום ריאלי ברשימת המפלגה וכך יכול היה להשפיע על המדיניות מבפנים, ענה דוידי: "החלטתי שאני אוהב את העיר שלי, העיר שדרות ולכן החלטתי להמשיך להישאר בעיר, ברוך ה' אני שמח במה שאני עושה, שמח בעשייה פה בעיר שדרות עשייה מאוד גדולה. אבל אני חושב שהדבר המרכזי זה לא מעניין אותי מאיזה מפלגה ראש הממשלה אנחנו בסך הכל רוצים לחיות פה בצורה מכובדת ונורמלית כמו כל אזרח מדינת ישראל", סיים דוידי.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. בס"ד
    ראש עיר אליפות תותח על בא לעבוד ורואים את זה בשטח שמח להיות תושב בעיר שדרות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים