שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "רציתי לאזן את העוול שגרמנו להרצוג"
ישועה במשפט נתניהו
סנגורו של נתניהו המשיך במהלך הדיון לנסות והדגים כי הסיקור החיובי שמיוחס לנתניהו לא היה מנת חלקו בלבד, אלא של שלל גורמים פוליטיים ועסקיים נוספים
אילן ישועה בבית המשפט | צילום: באדיבות המצלם

משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיקי האלפים נמשך גם הבוקר בבית המשפט המחוזי בירושלים. מנכ"ל וואלה לשעבר אילן ישועה ניצב שוב על דוכן העדים להמשך חקירתו הנגדית מטעם פרקליטו של ראש הממשלה, עו"ד בועז בן צור.

הדיון היום נסוב סביב מערכת היחסים של ישועה עם יצחק הרצוג, ובשאלה אם מדובר הייתה במערכת יחסים קרובה או בשיח של אינטרסים. סנגורו של נתניהו המשיך במהלך הדיון לנסות והדגים כי הסיקור החיובי שמיוחס לנתניהו לא היה מנת חלקו בלבד, אלא של שלל גורמים פוליטיים ועסקיים נוספים.

דובר משפחת נתניהו מסר: "הטענה הכוזבת של הפרקליטות הייתה שוואלה נתן ״היענות חריגה״ לראש הממשלה. היום שוב הוכח בבית המשפט שאילן ישועה, מנכ״ל וואלה, התערב אישית לטובת הענקת סיקור חיובי לשורה ארוכה של פוליטיקאים ובני משפחותיהם, אנשי עסקים, חברות במשק, אנשי תרבות ובידור, באופן קבוע ויומיומי".

"עוד נחשף מסמך, שהוסתר כמובן על ידי הפרקליטות, שבו הפרקליטות מתדרכת ו״מבשלת״ את אילן ישועה למסור בבית המשפט את הגרסה הנוחה להם, בהתאם למידותיה של התיאוריה אותה תפרו לראש הממשלה".

מצ״ב דוגמאות: בעניין הסיקור של יצחק בוז׳י הרצוג: ישועה למיכל קליין, עורכת בכירה בוואלה: "דרדרי את הרצוג". קליין: "דורדר מזמן". ישועה: "תוציאי את הרצוג מעמוד הבית". קליין: "כן, טופל". ישועה לאבי אלקלעי, עורך וואלה: "אבי, חזק בבקשה את הכותרת והמישנה של הרצוג: 'ניצחון מוחץ להרצוג למרות ההתקפות נגדו'".

ישועה קליין: "היי, מה נשמע. אשמח אם נחזק קצת את הרצוג באייטם הנוכחי. 'ניצחון מוחץ להרצוג למרות כל ההתקפות נגדו'. כמו כן, האם אפשרי שטל שלו (הכתבת הפוליטית של וואלה) כפולו לניצחון, תכין מולו כתבה מקיפה על כל ניסיונותיה של שלי יחימוביץ' להכשילו מתחילת הדרך?". קליין: "היי, לגבי הכותרת אין בעיה. לגבי הפולו, מחר".

בוז'י הרצוג לישועה: "היי, יקירי. שמחתי להתראות. מוזר בעיני שהתראיינתי לפני שלוש שעות ועד כה זה לא עלה. רק לתשומת ליבך".

בהמשך שיח בין ישועה להרצוג: ישועה להרצוג: "ברכות!". הרצוג: "תודה רבה חבר". ישועה: "יאללה, תיכנס כבר (כנראה לקואליציה עם נתניהו), זה קריטי מול העולם, ארה"ב וכו'. אל תקשיב לכל האינטרסנטים, הצבועים והמנוולים". הרצוג: "זה מחייב אותו להזיז את עצמנו". ישועה: "זה אינטרס שלו לא פחות מאשר שלך. בזה הוא מבין. יאכלו אותו חי באיזשהו שלב, עדיף לו שתיכנס עכשיו כשיש פאניקה". הרצוג: "יש מצב שנדבר על זה הערב בקווי?". ישועה: "בבטן הוא רוצה אותך, כי יודע שאתה הגון. כן, עוד דקה מגיע למשרד. אפשר מאוחר יותר (נותן את המספר הקווי שלו).

הרצוג לישועה: "יקירי, מקווה שאתה בטוב. מחר בערב שעון ארה"ב יתקיים אירוע היסטורי באו"ם לציון ארבעים שנה לנאום של אבא שלי על הציונות-גזענות בהשתתפות מזכ"ל האו"ם ומזכיר המדינה, קרי שהתקשר אליי אישית כעת להודיע שהוא מגיע. האירוע מאורגן עם השגרירות שלנו באו"ם ומעורר עניין רב. אבקש מאוד שתשימו לב ותשלחו לשם כתב. זו צדקתה של המדינה וחוצמזה תובתך ל'הארץ' היתה מעולה. ד"ש".

הרצוג לישועה: "סליחה, יקירי, על ההפרעה אבל נאומי בעוטף עזה מול נאומו של ביבי לא הועלה באתר למרות שזה שודר בלייב בכל הערוצים". ישועה מבקש מהעורך: "בקש שיעלו את הנאום שלו לאתר במלואו".

בעניין אביגדור ליברמן: ישועה קידם כתבה על גן ילדים חדש, לבקשת בנו של אביגדור ליברמן, קובי. ישועה לאלקלעי: "תנו יותר טקסטים ושפר הכותרת. תודה רבה". אלקלעי: שולח לו את הלינק של הכתבה תחת הכותרת "הורים, אתם חייבים להכיר את גן שורשים".

ישועה: "תכניס גם להורות, זה הרבה יותר מתאים שם ותן קידומים מעוד מקומות". אלקלעי: "אוקיי". ישועה: "לא רואה שזה במגזין? מקדם מעמוד הבית. כמו כן מעט מדי טקסט והכותרת לא טובה. הנקודה כאן קונספט חדש ולא אטרקציות".

אלקלעי: "עולה היום ומקודם בדף הבית. הבעיה היא שהגן בשיפוצים אז אי אפשר היה להראות תמונות, וההדמיות שסיפקו ממש גרועות. אין חידוש מהותי במה שהם מציעים כגן 0-3 ולכן הטקסט רזה״.

בעניין ג׳ודי מוזס וסילבן שלום: ג'ודי ניר מוזס: "שתדע שינון מגל כך הזמן מתנקל לנו!! כולל העלאת ידיעה שאין לנו שום דרך להגיב עליה או להתגונן, לא יודעת אצל מי הוא עובד, אבל הוא משחק מלוכלכך!!! ממש מבאס את אותו דבר אפשר להגיד גם עליך ועל שאול ועל כל אחד בעולם. זה לא הוגן, לא הגון, לא מבינה מה האג'נדה שלו, אולי חברות עם לוסי. מברוק ענק על העיסקה". ישועה: "זה לא יקרה יותר". ניר מוזס: "תודה".

ג'ודי ניר מוזס לישועה: "הבחור עדיין פונה" (מתייחסת לכתב מוואלה שפונה אליה). ישועה: "מטפל". ניר מוזס: "פשוט כי הוא אמר לי עכשיו שעוד חצי שעה הם עולים עם ההקלטה". ישועה: "זמין, רגע". ניר מוזס: "פשוט חוששת לו מאוד. אני רק רוצה שתדע שכל מה שתצטרך בחיים ואוכל לעזור, אני כאן בשבילך!! תודה רבה רבה, לא אחת ששוכחת". ישועה: "הכל בסדר, תשמרי על הילד". ניר מוזס: "הכי תודה".

ניר מוזס לישועה: "היי, בוואלה לא מפסיקים לרצוח את סטיב. אילן רבינוביץ' כתב מאמר היום. יכול לפחות שידגישו קצת את הדברים הטובים???? טיפונת לאזן את הרצח שעושים לו?" ישועה: "בסדר, אני מטפל. תהיי חזקה ותנמיכי פרופיל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים