שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "רק לפיד יכול למנוע, בנט הוא חניך תורן"
דרעי תוקף
יו"ר ש"ס: "ליברמן פוגע בחרדים, והוא כוון את זה להיום כדי למנוע את כותרות הרשעת של פאינה קרישנבאום מחר. תתקוף את החרדים – ובך לא ידבק רבב"
השר אריה דרעי | צילום: מוקי שוורץ- משרד הפנים

יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי במתקפה חריפה אצל בצלאל קאהן ב'קול חי': "לא רוצה להיות 'נביא הזעם', אבל מתברר שהזעקה שלי נגד הממשלה נכונה. ליברמן פוגע בחרדים, והוא כוון את זה להיום כדי למנוע את כותרות הרשעת של פאינה קרישנבאום מחר. תתקוף את החרדים – ובך לא ידבק רבב".

"רק לפיד יכול למנוע את הפגיעה, בנט הוא סה"כ חניך תורן. מתפלא שאתם בכלל מדווחים על סילמן הבדיחה, שפנתה לליברמן. זה שטויות. אני לא תולה תקוות בלפיד, אפילו שהוא הבטיח שלא יפגע בחרדים. נלחם גם באי אמון, ואולי גם עבאס יבין, וננסה גם בבג"ץ. זה פגיעה בילדים".

"בודקים אפשרות של לחימה בבג"ץ, אבל ראינו את הנטיה נגדנו. עוורים מהשנאה נגד נתניהו. מהפחד שהוא יחזור – הכול מותר. מי שחושב שזה נועד ללחוץ כדי שניכנס לממשלה הוא תמים. ליברמן שם 'וטו', ובנט משקר, לא פנו אלינו. ימינה מנסה לפגוע כמה שיותר ביהדות, ולהעריב ילדים".

"לצערי יהיו כלי תקשורת שיתנו להם במה. לא הייתי עולה לשידור אצלכם אם הייתם נותנים להם במה. בבית שמש לא פנו אלינו, לא רוצה לחזור למה הפסדנו שיהיה ר"ע חרדי שם. לצערי היו חרדים שחשבו שבלוך תשיג לנו יותר".

"הורדנו אתמול את חוק שירות ביטחון לנשים דתיות, ואת חוק הדיינים בשבוע הבא. מי שיכול לעזור לנו אלו הרשימות הערביות. יש לנו גם את חוק הגיור, ואת שר הדתות שבעד חתונות אזרחיות. הוא אמר לרב הראשי: "אני מכבד אותך – אבל יש לנו חילוקי דעות", והוא עוד מוגדר דתי".

חבר הכנסת, אורי מקלב, למשה גלסנר ברדיו קול ברמה: "ליברמן עושה את הדברים שלו רק מתוך רוע. הממשלה עשתה מאמצים כדי להוציא נשים לעבודה, עכשיו בהחלטה של ליברמן מגיעים ושולחים אותם למעגל העוני".

"אנחנו מאוד מקווים שהגזירה של ליברמן לא תצא לפועל, אנחנו מקווים שמשרד הכלכלה יטרפדו את הנושא הזה. אם יש בשרי הממשלה מעט תבונה הם יעזרו לנו. אני לא יודע אם שרת הכלכלה תעזור לנו, אנחנו ננסה לעשות את זה בכל הדרכים".

על חוק גיוס בנות אמר מקלב "יש לנו כל הזמן דיבורים עם הסיעות הערביות, הדברים חודדו והחוק נמשך, אני לא יודע מאיפה תבוא הישועה אבל אנחנו צריכים לפעול בכל הדרכים".

סגן שר הביטחון, אלון שוסטר: "אני לא הכרתי את ההחלטה של ליברמן, אני הייתי פועל אחרת ממנו, אני ממש לא שבע רצון עם ההחלטה הזאת. לדעתי כל דבר שעושים עם הציבור החרדי צריך להיות בדרך של הידברות".

"אנחנו נגבש בקרוב את העמדה שלנו על החלטת ליברמן, נצטרך להגיע להסכמות בתוך הממשלה. אני מבין את הלחץ של הציבור החרדי יש פה עשרות אלפי משפחות. העקרונות שלנו הם ברורים מאוד – לא לכלוא את הצעירים החרדים בבתי הלימוד, אלא לאפשר להם לצאת לעבודה כמיטב הבנתם".

ח"כ עמיחי שיקלי: "אני בדרך כלל לא מדבר לגופו של אדם, אבל על ליברמן אומר את הדבר הבא: הוא עומד בראש מפלגה שחתומה על אחת הפרשיות החמורות בתולדות המדינה. הוא נתן לפאינה קירשנבוים לשאת לבדה את כל האחריות והולכת לכלא לעשר שנים. זה האיש"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים