שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » רשימת יש עתיד נחשפת – ברביבאי במקום השני
מגישים רשימות
העשירייה הפותחת של רשימת יש עתיד: יאיר לפיד, אורנה ברביבאי, מאיר כהן, קארין אלהרר, מירב כהן, יואל רזבוזוב, אלעזר שטרן, מיקי לוי, מירב בן ארי, ורם בן ברק
יו"ר האופזיציה יאיר לפיד | צילום: באדיבות המצלם

עם פתיחת מועד הגשת הרשימות לוועדת הבחירות המרכזית, בשעה 13:00 ייכנסו נציגי מפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד, חה"כ אורנה ברביבאי ויואל רזבוזוב להגיש את רשימת 120 המועמדים.

יו"ר סיעת יש עתיד, ח"כ מאיר כהן שיבח את חברי הרשימה לכנסת ואמר: "יש לנו נבחרת חזקה עם דרך ועקרונות. מי שמחפש יציבות יודע שאפשר לסמוך עלינו ושאנחנו עומדים במילה שלנו. הגיע הזמן לממשלה שפויה וליברלית – ורק יש עתיד גדולה, רק כניסתם של חברים רבים ככל האפשר מהרשימה הזו, תביא את זה".

הרשימה מונה שני אלופים בצה"ל, שני ניצבים במשטרה, סגן ראש מוסד, ושלושה "אבירי איכות השלטון". במפלגה ציינו כי "מתוך 30 הראשונים ברשימת יש עתיד לכנסת: 6 סבים וסבתות, 10 מהפריפריה הגיאוגרפית והחברתית, 10 אינם ילידי הארץ  ו-11 דוברים שפה נוספת לעברית ולאנגלית וביניהן: ערבית, רוסית, צרפתית, ספרדית והונגרית. 11 בעלי ניסיון בשלטון המקומי ו-10 משפטנים. 12 עסקו בספורט באופן מקצועי ו-10 יודעים לנגן על גיטרה, פסנתר, אקורדיון או חלילית".

בצמרת הרשימה יהיו:

  1. יאיר לפיד
  2. אורנה ברביבאי
  3. מאיר כהן
  4. קארין אלהרר
  5. מירב כהן
  6. יואל רזבוזוב
  7. אלעזר שטרן
  8. מיקי לוי
  9. מירב בן ארי
  10. רם בן ברק
  11. יואב סגלוביץ
  12. בועז טופורובסקי
  13. עידן רול
  14. יוראי להב הרצנו
  15. ולדימיר בליאק
  16. רון כץ
  17. נירה שפק
  18. טניה מזרסקי
  19. יסמין סאקס פרידמן
  20. ענבר בזק
  21. משה (קינלי) טור פז
  22. סימון דוידסון
  23. רונית ארנפרוינד
  24. זוהר בלום
  25. יפעת בן שושן
  26. אבראהים קאסם
  27. עוז חיים
  28. תומר וינר
  29. מיכל סלבני כבביה
  30. ירון לוי

ח"כ משה קינלי טורפז הגיב לדחיקתו ברשימה: "גאה להיות חלק מהנבחרת האיכותית ביותר בכנסת. אמשיך לפעול להצלחת 'יש עתיד' בכל כוחי. אני מאמין בכל ליבי שהמקום שלי ברשימה הינו ריאלי לחלוטין, וזו רק ההתחלה. הפוטנציאל הוא גבוה למעלה. יש עתיד היא האלטרנטיבה האמיתית והיחידה לממשלה שפויה לישראל. לכן הצטרפתי. ולכן אני פה. נכון למשימה".

חה"כ אורנה ברביבאי, הממוקמת במקום השני ברשימת יש עתיד לכנסת: "יש עתיד היא המפלגה היציבה ביותר שעמדה בכל התחייבויות שנתנה לציבור. הנבחרת המצוינת שלנו מייצגת מגוון רחב מהאוכלוסייה בישראל, ונותנת מקום שוויוני לנשים כאשר בחמישייה הראשונה יש שלוש נשים ו-61 ברשימה הכללית. בנוסף ניתן לראות ייצוג של פעילי שטח המאמינים בערכים שיש עתיד מייצגת כבר מיום הקמתה. אנחנו פה היום עם ההבנה שיש הזדמנות כמעט אחרונה להחזיר את ישראל למסלול שפוי. על הנבחרת שלנו אפשר לסמוך שהיא לא רודפת אחרי שררה או אחרי תפקידים, אלא נשארת נאמנה לערכים עד הסוף".

חה"כ יואל רזבוזוב, הממוקם במקום השישי ברשימת יש עתיד לכנסת: "כבר תשע שנים שיש עתיד מעמידה את הנבחרת הכי חזקה והכי איכותית, שלא רק מבטיחה – גם מבצעת. זו רשימה שתחזיר את המדינה למסלול השפיות. הגשנו היום נבחרת מנוסה, ערכית, מגוונת, נבחרת שבאה לעבוד ואפשר לסמוך עליה. יש עתיד גדולה תביא את השינוי שכל אזרחי ישראל מייחלים ומחכים לו. בבחירות האלה אסור לפספס את ההזדמנות הזו להחליף את השלטון".

בתוך כך, יו"ר מפלגת ותיקי ישראל דני יתום מודיע על פרישה וקורא לכל מחנה גוש השמאל לחבור תחת ליו"ר יש עתיד, יאיר לפיד: "מאז שהכרזתי על הקמת מפלגת ותיקי ישראל זכינו לתמיכה ואהדה של עשרות אלפי ישראלים. בדיגיטל, בוואטסאפ בפניות אישיות ובאפיקים נוספים. האמנתי שאנו בכיוון הנכון וש 1,350,000 האזרחיות והאזרחים הוותיקים יקבלו ייצוג ראוי בכנסת. מסיבות של העדר תקציב נאלצנו להפסיק את רוב מאמצי הקמפיין שלנו לפני כשבועיים, ומאז עסקתי ימים כלילות בניסיונות חיבור עם גורמים פוליטיים אחרים שלצערי לא ראו את הדחיפות והחשיבות של סוגיית האזרחים הוותיקים".

"לא יצאתי למסע הזה על מנת לסדר לעצמי ג'וב, אלא כדי לסייע לאזרחים הוותיקים שזקוקים לכח משמעותי בבית המחוקקים. מתוך אחריות ותחושת שליחות אני מודיע היום שמפלגת ותיקי ישראל לא תרוץ בבחירות הקרובות. אני קורא לחבריי, בני גנץ, רון חולדאי, עופר שלח, ירון זליכה, ניצן הורוביץ ולחברתי מירב מיכאלי- זה הזמן לאיחוד גדול במרכז שמאל תחת מנהיגותו של יאיר לפיד שביכולתו להוביל את המחנה המאוחד לשינוי מנהיגותי היסטורי", דברי יתום.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים