שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » עולם הישיבות » רשת בתי הוראה בראשות הגרש"צ רוזנבלט מתרחבת
עשרות סניפים
מאחורי מהלך זה עומדים וועדת רבני ומורי הוראה מגדולי תלמידי הגרש"צ שליט"א אשר סמך את ידיו עליהם ומתכנסים מפעם לפעם לדון ולהחליט בכל ענייני רשת ביתי ההוראה
הגרש"צ רוזנבלט שליט"א | צילום: באדיבות המצלם

סיפוק וקורת רוח בעולם ההלכה עם התפתחות והתרחבות רשת בתי הוראה בראשות הגרש"צ רוזנבלט שליט"א. לאור בקשתו של הגרש"צ התאחדו כלל בתי ההוראה תחת אכסניא אחת בניהול ובתמיכת הנגידים הדגולים ידידי רשת בתי ההוראה הרה"ג רבינו ישעי' ווילהעלם שליט"א ור' אייזיק צימענט שליט"א.

ברשת בתי הוראה מציינים שעם התרחבות הרשת נפתחו ושופצו כבר למעלה מעשרה סניפים ברחבי הארץ – ועוד היד נטויה לרווחת ושמחת ציבור היראים ובני התורה בכל ריכוזי הציבור החרדי.

כמו"כ גדולי ישראל אשר עומדים מאחורי צעד זה ברכו על ההתפתחות, ובראשם מרן שר התורה שליט"א אשר בעידודו חודש הסניף אשר תחת ביתו ואף משתתף במעמד הפתיחה של הסניפים החדשים, כמו"כ מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטין שליט"א ומרן גאון ישראל הגר"ד לאנדו שליט"א יצאו מגדרם במכתב תמיכה בפעילות רשת בתי ההוראה.

יש לציין כי מאחורי מהלך זה עומדים וועדת רבני ומורי הוראה מגדולי תלמידי הגרש"צ שליט"א אשר סמך את ידיו עליהם ומתכנסים מפעם לפעם לדון ולהחליט בכל ענייני רשת ביתי ההוראה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים