שיתוף
תגובות
צרכנות » רשת גוד פארם נכנסת לתחום בדיקות הקורונה
רמי לוי הודיע
רשת גוד פארם הודיעה על כניסתה לתחום בדיקות הקורונה באמצעות הקמת עמדות לבדיקות מהירות לתו ירוק במחיר מוזל
סניף גוד פארם בחדרה | צילום: ניר ודל, ויקיפדיה

רשת חנויות הפארם של רמי לוי 'גוד פארם' הודיעה על כניסה לתחום בדיקות הקורונה ופותחת עמדות ראשונות לבדיקות אנטיגן מהירות, במחיר 49.90 שקלים בסניף הדגל בתל אביב ובסניף ראשון לציון. בימים הקרובים יושקו עמדות בסניפי הרשת באזור הדרום כמו באר שבע וכן בערים נוספות בצפון ובמרכז.

בנוסף לבדיקות המהירות, המיועדות בעיקר לתו ירוק, ניתן יהיה בהמשך לבצע בסניפי גוד פארם, גם בדיקות PCR לפני טיסה וכן בדיקות סרולוגיות במחיר תחרותי. בדיקות האנטיגן המהירות יתבצעו על פי הנחיות משרד הבריאות באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של סופיה, חלוצת הבדיקות המהירות בארץ, המאפשרת לקבל תוצאה מיידית, בזמן אמת, תוך 15 דקות.

"כולנו צריכים להמשיך לחיות לצד הקורונה והחלטנו להיאבק למען הצרכן כדי להתאים את המחירים גם בתחום הבדיקות", מסר רמי לוי, מבעלי גוד פארם. "חשוב לנו להבטיח לציבור שתמיד נפעל להיות הזולים ביותר. הכוח הוא בידיים של הצרכנים ואני בטוח שהם יעשו את השיקול הנכון ויבואו אלינו לגוד פארם כדי לבצע בדיקות אמינות שמחירן יהיה תחרותי לאורך זמן. כמו כן, אנו עובדים על ייבוא בדיקות ביתיות במחיר הזול בישראל, משבוע הבא".

בנוסף לסניף הדגל של הרשת באבן גבירול 166 בתל אביב וסניף ראשון לציון ברחוב הרצל 70, בימים הקרובים יפתחו עמדות בדיקה נוספות בסניפי גוד פארם ברחבי הארץ. מגוון הבדיקות השונות אשר יוצעו ברשת מיועדות לטובת כל השימושים האפשריים כמו תו ירוק, טיסה לחו"ל, זיהוי הימצאות נוגדנים וכמובן לשקט נפשי.

סופיה ישראל היא בדיקת האנטיגן המהירה הוותיקה והנפוצה בישראל ועומדת גם מאחורי ההצלחה הטכנולוגית של האיים הירוקים באילת ובים המלח. כל מכשיר נייד יכול לבצע כ-100 בדיקות אנטיגן בשעה ללא תלות במעבדה או שינוע דגימות. המכשירים כוללים ברקוד מובנה ושלוש רמות בקרה ומאפשרים לשדר את תוצאות הבדיקה בזמן אמת לנבדקים ולמחשבי משרד הבריאות.

סופיה היא בדיקת הקורונה המהירה הראשונה בעולם שאושרה על ידי ה-FDA והמעבדה לנגיפים במשרד הבריאות ובוצעו בעזרתה כבר מאות אלפי בדיקות בישראל ועשרות מיליוני בדיקות ברחבי העולם. הבדיקה מאפשרת לזהות את כל הזנים של הנגיף שהתפתחו כולל את וריאנט הדלתא המדאיג.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים