שיתוף
תגובות
כלכלה » כלכלה בארץ » רשת הקמעונאות '7 אילבן' תגיע לישראל ב-2022
סגורה בשבת
על פי פרטי ההסכם, עד סוף שנת 2024 צפויה אלקטרה צריכה להשקיע יותר מכ-60 מיליון שקלים במותג ובפתיחת חנויות הרשת בארץ. ההסכם בין הצדדים נחתם ל-20 שנה
חנות של סבן אילבן | צילום: ParinPix, שאטרסטוק

בשורה לצרכן: 'אלקטרה צריכה' חתמה על הסכם ענק עם רשת הקמעונאות '7 אילבן' , שתקים ב-3 השנים הקרובות עשרות חנויות ברחבי ישראל, החנות הראשונה של הרשת צפויה להיפתח במהלך שנת 2022 בתל אביב, ובחנויות הרשת ניתן יהיה למצוא מוצרים בלעדיים לשוק המקומי. הרשת לא תפתח את חנויותיה בשבת קודש וצפויה למכור מוצרים כשרים.

רשת "סבן אילבן" הינה רשת חנויות נוחות רב לאומית, שבסיסה בדאלאס, טקסס, והיא מפעילה ומעניקה זיכיונות ורישיונות ליותר מ-77 אלף חנויות ב-18 מדינות.

על פי פרטי ההסכם, עד סוף שנת 2024 צפויה אלקטרה צריכה להשקיע יותר מכ-60 מיליון שקלים במותג ובפתיחת חנויות הרשת בארץ. ההסכם בין הצדדים נחתם ל-20 שנה, עם אופציה להארכה ב-50 שנים נוספות.

ברחבי העולם הרשת מגדירה את עצמה כמספקת ללקוחותיה "מה שהם רוצים, מתי, איפה ואיך שהם רוצים את זה". עם זאת, החנויות בארץ יהיו שונות בדבר אחד מרכזי – הן יהיו סגורות בשבת. "החנויות יפעלו בכל מקום בהתאם לרגולציה המקומית, אנחנו מכבדים את כל הקהלים בישראל", נמסר מהרשת.

החנויות ייפתחו במרכזי הערים, באזורי משרדים ובמיקומים נוספים בעלי תנועת אנשים גדולה. לדברי מנכ"ל הרשת, ג'ו דה-פינטו: "בקרוב, צרכנים ישראלים יוכלו לחוות את הסימן המסחרי של Eleven-7 ממקור ראשון, ולהנות מאיכות יומיומית ונוחות".

ההסכם הנוכחי מתווסף למספר עסקאות משמעותיות שעליהן דיווחה אלקטרה מוצרי צריכה במהלך השנה האחרונה. בין היתר, במאי 2021 השלימה הקבוצה את רכישת השליטה בקבוצת קמעונאות המזון יינות ביתן.

צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה צריכה אמר: "הכניסה של "סבן אילבן" לישראל היא גורם משמעותי נוסף בהפיכתה של חטיבת המזון של אלקטרה לכוח עולה בשוק המזון בישראל, אנחנו שואפים וצופים כי "סבן אילבן", כבעלת ניסיון ומוניטין בינלאומי, תבטיח חוויה מהשורה הראשונה ללקוחות הישראלים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים