שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » שבעה מוקדים של הצתה – נתפסה חשודה
השריפה בפארק בגין
החל משעות אחה"צ המוקדמות משתוללת שריפה באיזור פארק בגין ליד בית שמש, לפני זמן קצר נתפסה אישה ברכב בשטח שחשודה בכך שהציתה אותה בכמה מקומות שונים
תגיות:
הכבאים בשטח | צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים
פועלים בשטח לכיבוי השריפה |
צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים

בשעות אחר הצהריים, התקבל במשטרה דיווח על מספר מוקדי שריפות באזור פארק בגין – בסמוך לישובים צור הדסה ובר גיורא.

בשעה זו עוסקים 18 צוותות של כוחות משטרה וכבאות בפעולות לכיבוי והשתלטות על מוקדי האש, בסיוע אווירי של מסוק משטרתי ומטוסי כיבוי מהיחידה האווירית של משטרת ישראל.

בשלב זה טרם הושגה שליטה על האש אך לא נשקפת סכנה לחיי התושבים באזור. במקביל המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות השריפה ונערכות סריקות של כוחות המשטרה באזור, נכון לעכשיו על פי הממצאים בשטח הנחת העבודה היא כי מדובר בהצתות מכוונות בשבעה מוקדים שונים.

בתוך כך לפני זמן קצר במהלך הסריקות של שוטרי משטרת ישראל באזור מוקדי השריפות בסיוע מסוק משטרתי, אותרה אישה חשודה בתוך רכב, בבירור פרטי זהותה התברר לשוטרים כי מדובר באשה בשנות ה-30 לחייה תושבת הישוב חשמונאים – נעדרת בסיכון מהשעות האחרונות, בתום תחקור ראשוני שנערך בשטח ואיסוף ממצאים, האישה נעצרה בחשד להצתת השריפות באזור והיא תובא לחקירה במשטרה.

גם בשעה זו כוחות המשטרה והכבאות ממשיכים בפעולות לכיבוי מוקדי השריפות והשגת שליטה מלאה ובשלב זה לא נשקפת כל סכנה לחיי התושבים באזור.

יצויין כי כי זמן קצר קודם לכן פרצה שריפה בציר 385 על יד היישוב הר גילה, לוחמי האש למקום זיהו מספר מוקדי בעירה, אך עקב תוואי השטח היה קושי להגיע לכל מיני מוקדים בעומק השטח, וכתוצאה מכך ועקב העשן הרב והסכנה לציבור משתמשי הדרך נחסם הציר בין עין יעל להר גילה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים