שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » שבע ברכות במרכז החסד היהודי במוסקבה
קוֹל שָׂשׂוֹן
השלוחים ברוסיה שמחו בשמחת משפחות כהן ודייטש – שמחת שבע ברכות מרכזית לעסקני ומתנדבי החסד במוסקבה – צילום: לוי נאזרוב
תגיות:
שמחת השבע ברכות המרכזית במרכז החסד היהודי במוסקבה | צילום: לוי נאזרוב

חגיגת השבע ברכות המרכזית לכבוד שמחת חתונת החתן הרב מנחם מענדל בן רב העיר סמארה השליח הרב שלמה דייטש, עב"ג הכלה בתו של הדיין במוסקבה השליח הרב שניאור זלמן הכהן כהן, נערכה ביום רביעי בשבוע פרשת בהעלותך, באולם הרחב והמפואר של בית התבשיל ב"מרכז החסד היהודי שערי צדק" במרכז מוסקבה, בהשתתפותם של ידידי, עובדי ומתנדבי פרויקטי הצדקה והחסד של הארגון.

מנהל המרכז פתח את המעמד, בציינו שביום זה – ט"ו בסיון לפני 94 שנה, נאסר כ"ק האדמו"ר הריי"צ נ"ע בידי הסובייטים על עוון הפצת תורה וחסידות, כשסכנת חיים מרחפת על ראשו. והנה כיום אורחים רבים וחשובים נאספו מכל קצווי תבל, לשוש ולשמוח בשמחת שתי משפחות חשובות, והם זוכים לראות את ה"ברינה יקצורו", לאחר שנים רבות וקשות של "הזורעים בדמעה", והפצת התורה החסידות והחינוך במוסדות המפוארים שהקים רבה הראשי של רוסיה הגאון רבי בערל לאזאר שליט"א – ניכרת לעין כל, ובמיוחד בהתכנסותם במרכז החסד היהודי, ששמו הטוב הולך בכל מקום, כבית שכל כולו למען הזולת בכל יום ובכל שעה ובמגוון רחב של מסלולי סיוע, וכיום מוסד חסד זה, הוא המוביל והגדול בכל מדינות חבר העמים.

סב החתן, האורח הדגול ראש כולל "צמח צדק" בעיר העתיקה, המשפיע הנודע הגאון החסיד רבי חיים שלום דייטש, נשא דברי תורה וחסידות במשך שעה ארוכה. גם החתן ואביו נשאו דברי תורה וברכה, ובין לבין נשמעו פרקי שירה וזימרה.

לאחר ברכת המזון ושבע הברכות, התכנס הציבור בבית הכנסת "תפילה למשה" שבמרכז החסד, לתפילת ערבית משותפת.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים