שיתוף
תגובות
חדשות » שבת לא שקטה: לילה שני של התפרעויות
השקט לא נשמר
על פי הפרסומים בסוף השבוע, שירות הביטחון הכללי חוקר יחד עם המשטרה את האירוע שבו הוצת רכבו של המאבטח, כשלפי החשד מדובר בניסיון פיגוע עם מניע לאומני
ההתפרעויות בסורוקה | צילום: צילום מסך

גם אתמול בערב (ליל שבת) נערכה הפגנה סוערת בתל שבע במחאה על הנטיעות של קק"ל בנגב, ונקודת המשטרה המקומית שוב במוקד. מפרי סדר השליכו אבנים, בקבוקי תבערה וירו זיקוקים בכינון ישיר לעבר שוטרים. השוטרים התעמתו עם המפגינים, שגם הבעירו צמיגים על הכביש הראשי ביישוב, והשתמשו ברימוני הלם על מנת לפזרם. חשוד אחד נעצר.

חלק מהמפגינים הבטיחו להמשיך בהפגנות "עד הסוף", ואמרו שהם לא מתכוונים להרים ידיים בקלות. "זכותנו לצאת ולהפגין ולא יסתמו לנו את הפיות", אמר אחד מהם. "המשטרה תמיד טוענת שאנחנו מתפרעים וזורקים אבנים ובקבוקי תבערה ועוד, ולא מדברת על עצמה ועל היחס האלים שלה. כל המדינה צריכה להבין שהפגיעה באדמות זה קו אדום – ואנחנו מוכנים למות שהידים למענן. כל משטרת ישראל לא תרתיע אותנו".

על פי הפרסומים בסוף השבוע, שיקרות הביטחון הכללי חוקר יחד עם המשטרה את האירוע שבו הוצת רכבו של המאבטח, כשלפי החשד מדובר בניסיון פיגוע עם מניע לאומני. שב"כ והמשטרה חושדים למניע לאומני בעוד שני אירועים בהתפרעויות האחרונות, שאירעו ביום שלישי בערב: הנחת האבנים על מסילה שבעקבותיה נאלצה רכבת נוסעים לבלום, והצתת רכב של עיתונאי "הארץ" באותו ערב בצומת שגב שלום. במשטרה טענו השבוע כי את ההתפרעויות הובילו צעירים שהזהות הפלסטינית שלהם חזקה מזו הישראלית.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. היום כבר מבינים שהם כולם אומה אחת הפלסטינים וכל ערביי ישראל ואין להם שום רצון לחיות איתנו בשלום חוץ מלקבל כסף ושרותים מהמדינה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים