שיתוף
תגובות
יהדות » שבת מרוממת לרבני "איגוד רבני הקהילות"
עיון והשתלמות
השבת אורגנה ע"י איגוד רבני הקהילות ומיזם מברכים עם הרב. המיזם המיוחד של שבת מברכים מחבר את רבני ישראל לציבור ומרוממם את גדולתם של הרבנים בכל שבת מברכים
איגוד רבני הקהילות במוצ"ש | צילום: הרב דניאל מדר איגוד רבני הקהילות

כ-400 רבנים ורבניות השתתפו בשבת האחרונה בשבת עיון והשתלמות במלון כינר בצפון. איגוד רבני הקהילות מיסודו של הרב שמואל אליהו, אירח את הרבנים הצעירים ונשותיהן, לשבת מרוממת של דיונים, הרצאות, ומעגלי שיח בשלל נושאים שמעסיקים את הרב והרבנית הצעירים מול הקהילה העכשווית: כמו שוויון בין מגדרים, ליבראליות, חינוך הדור הבא, פמיניזם, הבאת התורה אל היהודי הפשוט בעיר ותמיכה מחשבתית בין הרבנים.

אל השבת הזאת הוזמנו גדולי רבני הציונות הדתית וכן יונתן פולארד. הוא ריתק את הנוכחים בסיפור חייו. "זאת אחת השבתות הנפלאות ביותר שחוויתי בחיים, היא היתה עוצמתית ומשמעותית. האחדות שהופגנה כאן היתה מעל למצופה, רק חבל שאסתר אשתי לא נמצאת כאן".

לאורך השבת קיימו הרבנים ישיבות ודיונים בסוגיות שעומדות על הפרק, ושמעו את גדולי הרבנים: הרב זלמן מלמד, הרב דב ליאור, הרב צפניה דרורי, הרב אריה שטרן, הרב דוד תורג'מן והרב יהושע שפירא.

הרב שמואל ורעייתו, הרבנית טובה אליהו – שיזמו ומובילים את האיגוד הביעו סיפוק רב במוצאי השבת. "עוצמות ואנרגיות של רבנים ורבניות שעושים עבודה זוגית יחד, שהולכים בדרך השם מצליחים לקרב בקהילות שלהם עשרות ומאות יהודים לדרך השם, אם נמשיך באותו קצב, המשיח יגיע לכאן מהר".

במהלך השבת הציגו רבני האיגוד את החטיבות והמחלקות הפועלות באיגוד, שוחחו עם הרבנים ועם עמיתיהם על המשימות החשובות של הדור, כיצד להתמודד עם השאלות הקשות שמגיעות מהציבור ואיך לקרב את הישראלים והישראליות לאביהם שבשמים. יו"ר איגוד רבני הקהילות הרב עמיחי אליהו הביע הערכה על פעילותם של הזוגות והבטיח שבעוד שנה, כמות ופריסת הרבנים בכל הארץ תגדל ותתעצם.

השבת אורגנה ע"י איגוד רבני הקהילות ומיזם מברכים עם הרב. המיזם המיוחד של שבת מברכים מחבר את רבני ישראל לציבור ומרוממם את גדולתם של הרבנים בכל שבת מברכים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים