שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » שגרירות ישראל באוקראינה סיירה באומן
לקראת ראש השנה
השגריר ליאון הדגיש בסיור שבישראל מבקשים מאוקראינה לדאוג לביטחונם ובטיחותם של המתפללים: "האירוע בו משתתפים המספר הגבוה ביותר של ישראלים מחוץ לישראל"
תגיות: ,
שגרירות ישראל באוקראינה מסיירת באומן | צילום: שגרירות ישראל באוקראינה

השגריר יואל ליאון וצוות הדיפלומטים של שגרירות ישראל באוקראינה ערכו היום סיור הכנה בעיר אומן לקראת אירועי ראש השנה תשפ"ב. הם נפגשו עם ראש המחוז, ראש העיר, סגן מפכ"ל משטרת אוקראינה, מפקד כוחות ההצלה של אומן, מנהלי בתי חולים ורבני העיר.

במהלך הסיור הדגיש השגריר ליאון שבישראל מבקשים כמדי שנה מאוקראינה לדאוג לבטחונם ובטיחותם של המתפללים הרבים שיגיעו. "חגיגת ראש השנה באומן הוא אירוע בו משתתפים המספר הגבוה ביותר של ישראלים מחוץ לישראל. אנו מודים על הכנסת האורחים שאוקראינה מעניקה ומבקשים את תשומת ליבם המיוחדת לנושא הביטחון והבטיחות".

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח אתמול בטלפון עם נשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי, אשר בירך את ראש הממשלה לרגל כניסתו לתפקיד. המנהיגים סיכמו לקדם ולהגביר את שיתופי הפעולה בין שתי המדינות, בדגש על שיתופי פעולה טכנולוגיים.

הנשיא זלנסקי הזמין את רה"מ בנט לבקר באוקראינה לרגל פתיחת האנדרטה בבאבי יאר בספטמבר הקרוב. ראש הממשלה הודה לנשיא אוקראינה והזמינו להגיע לביקור בישראל ולפתוח את מרכז החדשנות האוקראיני בירושלים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים