שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » שגריר ארה"ב בישראל סיים את כהונתו בכותל
נפרד מירושלים
עם הגעתו לישראל לפני 4 שנים הוא נסע היישר לתפילה ברחבת הכותל המערבי. היום, השגריר מסיים את כהונתו ברחבת הכותל המערבי בתפילה על ישראל ועל ארצות הברית
שגריר ארה"ב בישראל מר דיויד פרידמן מסיים את כהונתו הערב ברחבת הכותל המערבי | צילום: שגרירות אררה"ב בישראל

הערב (רביעי) הגיע שגריר ארצות הברית בישראל היוצא דוויד פרידמן עם רעייתו במסגרת סיום תפקידו לרחבת הכותל המערבי. את השגריר קיבלו רב הכותל המערבי הרה"ג שמואל רבינוביץ, ראש העיר ירושלים מר משה ליאון ורעייתו ומנכ"ל הקרן למורשת הכותל המערבי מדרכי (סולי) אליאב.

עם הגעתו לישראל לפני 4 שנים הוא נסע היישר לתפילה ברחבת הכותל המערבי. היום, השגריר מסיים את כהונתו ברחבת הכותל המערבי. רב הכותל המערבי, ראש העיר ירושלים ומנכ"ל הקרן למורשת הכותל המערבי בירכו את פרידמן וחשפו בפניו את החשיפות האחרונות במנהרות הכותל המערבי.

שגריר ארה"ב בישראל מר דיויד פרידמן מסיים את כהונתו הערב ברחבת הכותל המערבי | צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי

שגריר ארה"ב בישראל מר דיויד פרדימן אמר "מזמור לתודה" אל מול אבני הכותל המערבי וציין כי ירושלים היתה כל הזמן על ראש שמחתו לכל אורך תפקידו וכי הוא מאוד שמח על ההישגים שהיה לו בכהונתו עבור ישראל וירושלים ועל הביקורים הרשמיים של נשיא ארה"ב מר דונאלד טראמפ וסגנו מר מייק פנס ברחבת הכותל המערבי.

השגריר הוסיף ואמר כי החלק המרגש בתפקידו היה לבוא בכל שנה, ככהן לברכת הכוהנים המסורתית ברחבת הכותל המערבי וכי הוא מתכוון להמשיך לעשות זאת גם בעתיד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים