שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » "שגרת קורונה" במהירות וביעילות
כך תתרגלו לזה
לאחר שרה"מ הודיע כי אף אחת מן האסטרטגיות ליציאה מהמשבר שהונחו על שולחן הממשלה לא תחזיק הרבה זמן, הבוקר התבשרו האזרחים על שורה של הקלות שתכליתן, מעבר לשגרה של "חיים בצל הקורונה"
נתניהו מכריז על "שגרת קורונה" | צילום: קובי גדעון, לע"מ

אזרחי ישראל התעוררו הבוקר לשורה של הקלות בכל הקשור לסגר והגבלות התנועה אליו הורגלו בשבועות האחרונים.

בישיבת הממשלה ששריה הצביעו על שורת ההקלות, התייחס ראש הממשלה ל"אסטרטגיות היציאה" המגוונת שהעלו השרים בשבוע האחרון ליציאה מהמשבר ואמר, כי אף אחת מהן לא תחזיק מעמד שכן המציאות היא דינמית ומשתנה כל הזמן. אמור מעתה, אזרחי ישראל עוברים לחיים בצל שגרת הקורונה שעל פי ההערכות עוד צפויה להישאר אתנו חודשים ארוכים אם לא מעבר לכך.

במסגרת השגרה החדשה העניקה הממשלה לציבור מרווח נשימה שבא לידי ביטוי בין היתר בהגדלת המרחב בו ניתן להימצא מ 100 מ"ר בקרבת אזור המגורים ל 500, כמו כן מנייני התפילה שבים לימי טרום הסגר עם הגבלה של 19 מתפללים למנין תחת הגבלות של מרחק שני מטר בין המתפללים תוך חובה לחבישת מסיכה על ידי כל מתפלל.

בנוסף יסתגלו אזרחי ישראל עד מהרה ל"תו הסגול" שיהווה 'אישור' לכל חנות שתעמוד בקריטריונים שנקבעו לפתיחת חנויות על פי סיווגים, מטעם משרד הבריאות ומדינת ישראל. זאת במקביל לפתיחה מחדש של מקומות העבודה זאת במתכונת של 35% ממצבת כח האדם במפעל, החברה או החנות.

על פי ההנחיות החדשות, כל עסק ימנה ממונה קורונה מטעמו ויאלץ לאמץ דרישות מוקפדות בכל הקשור לשמירה על היגיינה במרחב הציבורי של החנות תוך שמירה על מרחק 2 מטר בין אדם לאדם, בדיקת חום בכניסה, שיבוץ באותה קבוצת הסעה ואותה משמרת, כאשר קיום פגישות ודיונים יתאפשר עד 8 עובדים בחדר.

יצוין, כי החזרה למסלול במוסדות החינוך ובתי הספר תלויה במידה רבה בתוצאות ההקלות החדשות שייבחנו בתחילת השבוע הבא.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים