שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שדולת א"י נכנעה למח"ט ולא נכנסה לשכם
התקפלות?
בתום ההתייעצות ולאחר שיחות עם אלוף פיקוד מרכז, החליטו חברי הכנסת לקבל את הבטחת אלוף הפיקוד כי בשבוע לאחר חג הפסח תתאפשר כניסתם בצורה מאובטחת ומאושרת
ח"כ יואב קיש, אוריאל בוסו ויוסי דגן עם מח"ט שומרון | צילום: באדיבות המצלם

ראשי שדולת א"י, ח"כ יואב קיש וח"כ אורית סטרוק וחברי הכנסת אוריאל בוסו ומיכל וולדיגר הגיעו להר ברכה אמש בסמוך לחצות, לקראת כניסה לקבר יוסף יחד עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן. כזכור, לאחר שביקשו מקצין הכנסת לתאם כניסה לשכם וסורבו, הם החליטו להיכנס ולנצל את חסינותם כחברי כנסת.

במהלך ההתייעצות, הגיע למקום מח"ט שומרון וניהל שיח עם חברי הכנסת על המציאות הבטחונית במרחב והאירועים האחרונים והאלימים בקבר יוסף.

בתום ההתייעצות ולאחר שיחות עם אלוף פיקוד מרכז, החליטו חברי הכנסת לקבל את הבטחת אלוף הפיקוד כי בשבוע לאחר חג הפסח תתאפשר כניסתם בצורה מאובטחת ומאושרת לקבר יוסף.

ח"כ קיש, סטרוק, בוסו וולדיגר מסרו לאחר הפגישה: "הפגיעה בקבר יוסף היא פגיעה בקודשי ישראל ובכבוד ישראל. נעמוד על תגובה ישראלית הולמת כלפי הפורעים ועל השבת כבוד המקום וחידוש התפילות בו. נחזור בעוד שבועיים לבחון כיצד טופל הנושא הכאוב והחשוב הזה. אסור לשכוח שבקבר יוסף אמורה להיות – עפ"י ההסכמים הבינלאומיים – נוכחות אזרחית ובטחונית ישראלית קבועה".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הודה לחברי הכנסת על נחישותם לסייע להציל את קבר יוסף: "קבר יוסף נמצא בליבו של כל יהודי. מליוני בני אדם מהארץ ומהעולם הזדעזעו מהמראות הקשים של הרס המקום הקדוש על ידי ערביי הרשות הפלסטינת הברברית".

"הטענות שלנו הן לא לצה"ל ואנו מחזקים את ידי הלוחמים. הטענות שלנו הן כלפי הממשלה שלא אוזרת את האומץ והעןצמה לתקן את הבזיון בקבר יוסף. העם מצפה ממשלת ישראל להתעשת, לומר די. לעצור את הפצע המדמם הזה בלב האומה. להודיע כי מדינת ישראל תחזור בפועל לקודשיה – לקבר יוסף, להחזיר את השליטה המלאה במקום הקדוש הזה לידי עם ישראל. רק אנחנו יכולים לשמור על קבר יוסף".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים