שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » שוטרים השתמשו באלות וגז מדמיע נגד מפגיני ימין
צדק לאהוביה
במהלך ההפגנה, הפעילה משטרת ישראל אלימות קשה שכללה בין היתר גז מדמיע, אלות, ומכתזית. ח"כ בן גביר הגיע למקום, ודרש להפסיק את האלימות המשטרתית
הפגנת מחאה על מותו של אהוביה סנדק | צילום: אלעזר ריגר

מאות בני אדם מפגינים הערב בגשר המיתרים בירושלים, בדרישה להעמיד לדין את השוטרים המעורבים בגרימת מותו של אהוביה סנדק ז"ל. במהלך ההפגנה, הפעילה משטרת ישראל אלימות קשה שכללה בין היתר גז מדמיע, אלות, ומכתזית. ח"כ בן גביר הגיע למקום, ודרש להפסיק את האלימות המשטרתית באופן מיידי.

ח"כ בן גביר מסר: "האלימות המשטרתית עברה קו אדום, השימוש באלות וגז מדמיע נגד ילדים נועדו להשתיק מחאה כואבת ומוצדקת. ההפגנה התקיימה כדי למנוע את הפשע והטיוח הגדול בפרשת אהוביה סנדק ז"ל".

ח"כ בן גביר הוסיף: "אני מקווה שהמחאות וההפגנות יובילו לכך שיעשו צדק עם אהוביה ז"ל, הגעתי להפגנה כדי לומר די לאלימות המשטרתית ואכן המשטרה הבטיחה כי תפסיק את השימוש באלות וכח מופרז באמצעים לפיזור הפגנות".

מהמשטרה נמסר כי "הערב הגיעו עשרות מפגינים סמוך לגשר המיתרים בכניסה לירושלים וקיימו במקום מחאה. בהמשך, החלו עשרות מהמפגינים להפר את הסדר הציבורי תוך חסימת ציר הכניסה והיציאה הראשית לעיר ירושלים".

בשעה זו כוחות משטרה פועלים במקום והחלו בפעולות לפיזורם של מפרי הסדר במטרה לאפשר את פתיחת ציר התנועה לתנועת כלי רכב. עד כה נעצרו 3 מפרי סדר. משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש המחאה בגבולות החוק, אולם לא תאפשר את הפרת הסדר הציבורי בניגוד לחוק".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים