שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » שוטר ירה באוויר בהתקהלות בבני ברק
צפו
במהלך אכיפת תקנות קורונה בעיר בני ברק, שוטר ביצע ירי באוויר. לטענת המשטרה: "השוטרים חשו סכנה לחייהם ולפיכך אחד השוטרים ביצע ירי באוויר"
השוטר יורה באוויר | צילום: מחאת החרדים כללי
תיעוד התקרית |
צילום: מחאת החרדים כללי

שוטר, ככל הנראה בדרגת קצין, ירה באוויר לפני זמן קצר (ראשון) במהלך התגודדות סביבו וסביב שוטר נוסף במהלך התקהלות בבני ברק בעקבות הפעילות המשטרתית במקום. על פי תיעוד מהתקרית, לא הייתה כלל סכנה לחיי השוטר.

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר במהלך פעילות מבצעית לאכיפת תקנות קורונה בעיר בני ברק, החלה התקהלות המונית של תושבי המקום סביב השוטרים, תוך ידוי אבנים לעברם. בתוך כך, השוטרים
חשו סכנה לחייהם ולפיכך אחד השוטרים ביצע ירי באוויר. האירוע נמשך ללא נפגעים".

ח"כ אייכלר: "אקדח שיורה כדור באויר בפרק ראשון, ירצח יהודים חפים מפשע בפרקים הבאים. הרוצח העתידי יקבל גיבוי מוחלט של צוררי החרדים בגטו העברי, בטענה כי זו הגנה עצמית. יש לדרוש בכל תוקף את ההתפטרות המפקדים המשתוללים ברחוב החרדי".

עו"ד איתמר בן גביר נמסר: "המשטרה חצתה קו אדום. דם החרדים הופקר. לא יכול להיות שכאשר מחבלים משליכים אבנים ובקבוקי תבערה לעבר כוחות הביטחון אין תגובה, וכאשר מדובר בציבור החרדי, היד קלה על ההדק. הציבור החרדי נמצא במשבר האמון הגדול בתולדות המדינה ומשטרת ישראל מחויבת לפעול אך ורק על פי החוק. אסור לחכות לאהוביה סנדק 2".

כזכור, לפני כשבועיים, במהלך אכיפת התקנות בעיר בית שמש מתנדב במשטרה ירה באוויר לאחר שחש מאוים. באירוע ללא נפגעים. האירוע אירע במהלך פעילות אכיפה במוסד חינוכי ברחוב קדושת אהרון, ברמה ב' בבית שמש, שעל פי החשד הפר את הנחיות הסגר.

השוטר שהגיע למוסד החינוכי בשביל לאתר את מנהל המקום במטרה לאכוף את ההנחיות. לטענת המשטרה, במהלך שהותו במקום החלה התגודדות סביב מתנדב המשטרה שעמד סמוך לניידת, ולאחר שחש מאוים וכי נשקפת סכנה לחייו, ביצע ירי באוויר.

עם זאת, עדי ראייה בבית שמש טענו כי הירי בסמיכות למוסד החינוכי לא היה מוצדק. "בשונה מטענת המשטרה שהשוטר שירה בבית שמש חש בסכנה לחייו, הוא לא היה בסכנה מאחר והמוחים לא התקרבו לעברו ולא איימו עליו, ויותר מכך ציבור המוחים הוא שחש בסכנה בעקבות הירייה"

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר במהלך פעילות ניידת משטרה במסגרת אכיפת תקנות קורונה כלפי מוסד חינוכי שעל פי החשד הפר את הנחיות הסגר ברחוב קדושת אהרון בעיר בית שמש, ניגש השוטר לאתר את מנהל המקום במטרה לאכוף כנגדו. באותה העת החלה במקום התקהלות סביב מתנדב המשטרה שעמד סמוך לניידת תוך שהמתקהלים יידו אבנים לעברו. מאחר וחש סכנה לחייו, ביצע המתנדב ירי באוויר ללא נפגעים באירוע. כוחות משטרה שהגיעו למקום פעלו להשבת הסדר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים