שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "שוקל ממשלה עם נתניהו כשאני ראשון"
סער בדיונים סגורים
סער בוחן את האפשרות שיקים עם נתניהו ממשלה • תקווה חדשה: "אין הצעה שעומדת על הפרק" • הליכוד: "ראש הממשלה עוסק במערכה וטרם התפנה לעניין הפוליטי"
תגיות:
גדעון סער | צילום: קמפיין תקווה חדשה

יו"ר מפלגת תקווה חדשה גדעון סער שוקל בדיונים סגורים הקמת ממשלה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, כשסער יהיה הראשון ברוטציה – כך דווח ב'חדשות 12'. הדיונים בנושא נמשכים בימים האחרונים.

עד היום התנגד סער להקמת ממשלה שבה נתניהו יישאר ראש הממשלה החליפי, בטענה שהבוחרים שלו לא כיוונו לכך. בנוסף, העריכו עד כה בתקווה חדשה שכל ההצעות מצד נתניהו הם תרגילי עוקץ – ושהוא מתכוון לגרום למישהו ללכת איתו וברגע האחרון הוא שוב יוביל לבחירות.

מתקווה חדשה נמסר: "אין מו״מ שמתקיים או הצעה כלשהי שעומדת על הפרק. תקווה חדשה הציגה בבירור את עמדותיה מאז הבחירות פעם אחר פעם לגבי האפשרויות לתמיכתה בהקמת ממשלה: ממשלה לאומית בראשות אחר. ״ממשלת שינוי״ ובה הסדרים שיאפשרו לה לעמוד על השקפת עולמה. גם בכך אין שינוי. ככל שתהיה בעתיד התפתחות שתחייב עדכון הציבור – תעשה זאת תקווה חדשה בשקיפות".

מהליכוד נמסר כי "ראש הממשלה נתניהו עוסק רק במערכה למען ביטחון ישראל וטרם התפנה כלל לעניין הפוליטי. ההודעות מטעם בכירים או מקורבים הם גורמים בלתי מוסמכים שמדברים בשם עצמם בלבד".

מסביבת יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"F בצלאל סמוטריץ' נמסר: "אחרי שסיכלנו את הקמת ממשלת השמאל עם תומכי הטרור, וכפי שאמרנו מאז הבחירות, נעשה כל שביכולתנו להקמת ממשלת ימין של כל מפלגות המחנה הלאומי שתממש את הפוטנציאל הגלום ברוב הימני חסר התקדים שיש היום בכנסת".

בערב החג התנער סער, במרומז, מציוץ של יו"ר יש עתיד יאיר לפיד שהאשים את נתניהו בהסלמה: "עם ישראל מאוחד להמשך הפעולה נגד החמאס והג׳יהאד האיסלמי ברצועת עזה ובטיפול בפורעים בתוככי ישראל. האשמה באלימות היא על אויבי ישראל ועליהם לשלם מחיר כבד על תוקפנותם", כתב סער.

היום נמסר מהמפלגה כי "תקווה חדשה מחזקת את צה"ל וכוחות הביטחון במערכה נגד החמאס והג'יהאד האסלאמי בעזה. תקווה חדשה קוראת למדיניות תקיפה להשבת ביטחון הפנים והמשילות בתוככי ישראל. המצב עימו מתמודדת ישראל בימים האחרונים מבטא כישלון מוחלט במשילות ובטחון הפנים. יש להוציא אל הפועל מדיניות מקיפה הכוללת מבצע רחב-היקף לתפיסת הנשק הבלתי חוקי במגזר הערבי וחקיקה שתקבע החמרת הענישה (כולל באמצעות שימוש בעונשי מינימום) על החזקה וסחר בנשק בלתי חוקי".

סער הגיש הבוקר הצעת חוק לשלילת אזרחות או תושבות קבע למחבלים ופעילי טרור. על פי המצב כיום, אין לשר הפנים סמכות לשלול מעמד של תושב קבע, אלא רק בנסיבות חריגות ביותר, וללא כל התייחסות לפעילות חבלנית שנעשית. הצעת החוק המוגשת היום תביא סוף לאבסורד, בכך שלשר הפנים תהיה הסמכות לשלול אזרחות ותושבות, ותסייע לשיקום ההרתעה המשילות ובטחון הפנים. יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר הודיע כי סיעת הליכוד תתמוך בהצעת סער.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים