שיתוף
תגובות
חדשות » שותפות עם המשותפת או המשפחות השכולות
מבחן לקואליציה
החוק לאי החזרת גופות מחבלים יעלה מחר להצבעה ע״י הציונות הדתית ובקואליציה יאלצו להחליט האם להצביע עם המשפחות השכולות או עם המשותפת ורע״מ המתנגדים לחוק
ח"כ בצלאל סמוטריץ' | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יומיים לאחר הקמפיין הציני של הקואליציה שניסתה להאשים את מפלגות האופוזיציה באי דאגה לחיילי צה״ל והצבעה עם המשותפת תעמוד הקואליציה במבחן נגדי – הצבעה עם המשותפת ורע״מ או עם המשפחות השכולות ובטחון ישראל בחוק אי החזרת גופות מחבלים.

בקמפיין רשת שמתפרסם הערב מופצות מודעות עם השאלה ״הממשלה תעודד טרור?״ וכן מודעות אישיות כלפי בנט, שקד,אורבך, כהנא וחברי קואליציה נוספים ובמרכזן תזכורת לאמירה החד משמעית של בנט ״החזרת גופות מחבלים היא שגיאה חמורה שמעודדת את הפיגוע הבא״.

ע״פ החוק גופת אויב שנהרג כחלק מביצוע מעשה טרור לא תוחזר למשפחתו ותקבר כפי שהיה נהוג בעבר במקרים דומים בבית קברות לחללי אויב. כמו כן, מאפשרת ההצעה לראש הממשלה להורות על החזרת גופת אויב למשפחתו מטעמים מיוחדים כגון במקרים של החלפה של גופות חיילים.

בדברי ההסבר לחוק נכתב עוד כי החזרת הגופות ומסעי הלוויות בעקבותיהן הופכות למסע הסתה לטרור בדומה לתמונות הקשות שפורסמו מהלוויות המחבלים בחודשים האחרונים.

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ אמר ״לטובת ביטחון ישראל והמשפחות השכולות אין קואליציה ואופוזיציה. מחר בנט וחבריו בימינה ותקווה חדשה יחשפו האם את מעדיפים את ביטחון ישראל והמשפחות השכולות או  את השותפים ברע״מ ורשת הביטחון עם המשותפת״.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים