שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שטייניץ: "רה"מ שלא עובר בסקרים – חזיון"
בעניין התקציב
ח"כ שטייניץ: "אני חושב שללא העבודה של רה"מ לשעבר נתניהו, בכל נושא הגרעין – איראן הייתה מגיעה לנשק גרעיני כבר לפני 6 או 7 שנים"
יובל שטייניץ | צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב

שר האוצר לשעבר ח"כ יובל שטייניץ מהליכוד התראיין הערב לרדיו 'קול ברמה'. בריאיון התייחס הח"כ למצב הפוליטי בארץ ולנושא התקציב. "המצב בו ראש ממשלה נמצא עם 6 מנדטים ולא עובר בסקרים את אחוז החסימה – חזיון שלא נראה באף מדינה. אין אפשרות לנהל מדינה בצורה בה אין למנהיג תמיכה בציבור".

על הדרך להפיל את הממשלה אומר שטייניץ: "אני לא יודע אם עריק אחד יספיק לנו כדי להפיל את התקציב, יש לממשלה גב מהמפלגות הערביות – אם יצטרכו שהם ימנעו, הם יעזבו את הכנסת ולא יצביעו".

"אני הזהרתי בוועדת הכספים, שאנחנו עומדים בפני אינפלציה עולמית, כזו שתחתוך את המשכורות של כולנו", טוען שר האוצר לשעבר. "הממשלה חייבת להיערך בהתאם לתרחיש כזה – אני לא רואה שום דיון של הדרג המדיני על הנושא הזה".

בנושא החשיפה בעניין הכספים של רע"מ: "אני לא מתרשם מהאיומים של רע"מ מול הליכוד בכך שיפרסמו דברים עלינו. עצם העובדה שאנשי החמאס בעזה מודים לעמותת 48, הקשורה למפלגת רע"מ, כבר מעלה נורות אדומות".

ח"כ שטייניץ לא שוכח בריאיון לתת קרדיט ליו"ר הליכוד ח"כ בנימין נתניהו: "אני חושב שללא העבודה של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, בכל נושא הגרעין – איראן הייתה מגיעה לנשק גרעיני כבר לפני 6 או 7 שנים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים