שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » שיא שלילי – 730 אובחנו אתמול עם קורונה
התחלואה גואה
1.26% מהדגימות שפוענחו אתמול חזרו עם תשובה חיובית, ברחבי הארץ מאושפזים 46 במצב קשה, בהם 10 מונשמים
רופאים במחלקת קורונה | צילום: panyajampatong, שאטרסטוק

משרד הבריאות עדכן הבוקר את תמונת מצב התחלואה בקורונה בישראל, ממנה עלה כי 730 מקרי קורונה מאומתים חדשים אותרו אתמול – שיא בגל התחלואה הנוכחי. מתוך 58,101 הבדיקות שנערכו אתמול – 1.26% חזרו עם תשובה חיובית. מנתונים שהוצגו הבוקר (שלישי) במשרד הבריאות עולה כי 46 בני אדם מאושפזים במצב קשה בבתי החולים ברחבי הארץ, בהם 10 מונשמים.

גם הרמזור התעדכן ונכון להיום ישנם חמישה יישובים אדומים בישראל – כפר יונה, יהוד, שערי תקווה, צופים וגבעות בר. שבע ערים נמצאות בסטטוס כתום – הוד השרון, גני תקווה, קריית אונו, חריש, אורנית, עץ אפרים ופתח תקווה. קרני שומרון, ראש העין וכן חלקים בראשון לציון הפכו מירוקים לצהובים.

אמש הודה מנכ"ל משרד הבריאות הנכנס פרופ' נחמן אש כי משרדו הציג לאחרונה נתונים מעוותים שהשפיעו על אחוז הבדיקות החיוביות בין דיווחי משרד הבריאות היומיים לדיווחי אמ"ן, שמתפרסמים במקביל מדי יום.

במרכז הרפואי שיבא בתל השומר זימנו אתמול את המתחסנים הראשונים לקבל מנה שלישית במסגרת הנחיית משרד הבריאות לטיפול במדוכאי חיסון. פרופ' גליה רהב, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות במרכז הרפואי שיבא, אמרה הבוקר לווינט בהתייחסה למהלך שהיא מובילה בבית החולים כי "אני עמלה על המבצע הזה כבר שלושה חודשים. אוכלוסיית מדוכאי חיסון נמצאת בסיכון מוגבר לתחלואה ותמותה מקורונה".

פרופ' רהב הוסיפה: "מה שקורה כרגע בארץ זה מה שקורה בבריטניה. מה שאנחנו עושים עכשיו זה 'חיים עם הקורונה', המדינה פועלת כרגיל. אנחנו עוד לא במקום של להגיד 'זהו זה', אבל לומדים איך לחיות עם הקורונה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים