שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » שינויים בתנועת הרכבות מתל אביב לחיפה
תאונת רכבת
שינויים בקווי כרמיאל-באר שבע ונהריה-באר שבע, וכן בתנועת הרכבות בקו נהריה-מודיעין וחיפה-כרמיאל אשר יאלצו את הנוסעים להחליף רכבת על מנת להמשיך את מסלול נסיעתם
רכבת ירדה מהפסים. אילוסטרציה | צילום: designbydx, שאטרסטוק

רכבת ישראל הודיעה הבוקר על צמצום תנועת הרכבות מתל אביב לחיפה בשל פגיעת רכבת במהלך הלילה במספר חזירי בר, שהביאו להורדתה מהמסילה של אחד מקרונות הרכבת.

בהודעת רכבת ישראל לציבור הנוסעים נכתב, כי "אמש סמוך לשעה 21:00 באיזור בנימינה, פגעה רכבת במספר חזירי בר ובשל כך נשמט אחד הקרונות וחלק מגלגליו ירדו מהמסילה, עקב כך נגרם נזק למסילה וקיים צורך בטיפול דחוף בתשתית, ומספר המסילות הזמינות ירד זמנית משתי מסילות לאחת".

היום יחולו שינויים זמניים בתנועת הרכבות, ותצומצם תנועת הרכבות בין חיפה לתל אביב לתדירות של שתי רכבות בשעה, לכל כיוון, כאשר רכבות בקווים כרמיאל-באר שבע, ונהריה-באר שבע: תופעלנה בין תחנות ת"א סבידור מרכז לבאר שבע.

רכבות בקו נהריה-מודיעין ובקו הפרברי חיפה-כרמיאל יופעלו כסדרן, והנוסעים יבצעו החלפת רכבות בתחנות ת"א וחיפה על מנת להמשיך את מסלול נסיעתם.

ברכבת ישראל מדגישים, כי "השירות בכל התחנות המופעלות בימים אלו פעיל, אם כי תדירות הרכבות תרד בחלק מהתחנות, וייתכן שיהיה צורך בהחלפת רכבות להשלמת מסלול הנסיעה".

"אנו מתנצלים על חוסר הנוחות הזמני וממליצים לנוסעים להתעדכן באתר הרכבת המעודכן בזמני ומסלולי הרכבות להיום, באמצעי הכריזה בתחנות וברכבות, וכן במוקד השירות הטלפוני במספר *5770. עם סיום עבודות תיקון המסילה, יחזרו תנועת הרכבות ומסלולי הנסיעה לסדרם", נמסר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים