שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » שיגור ראשון מעזה לישראל מאז שומר החומות
סבב נוסף?
דובר צה"ל מסר כי אכן זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל שיורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית – כיפת הברזל. אין נפגעים
תגיות: ,
שיגור רקטות אילוסטרציה | צילום: Abed Rahim Khatib, שאטרסטוק

בשעות הצהריים היום (שני) נשמעה אזעקת צבע אדום בישובי עוטף עזה ובשדרות. תושבים דיווחו כי הבחינו בשיגור מעזה לכיוון ישראל. דובר צה"ל אישר את הדיווח ואמר כי "הופעלה התרעה בעיר שדרות ובמרחב עוטף עזה". עוד אמר כי "הפרטים בבדיקה".

לאחר מספר דקות דווח כי אכן זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל שיורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית – כיפת הברזל. מארגון מד"א נמסר כי בהמשך לאזעקות שנשמעו בדקות האחרונות בגזרת עוטף עזה "נכון לשעה זו, במגן דוד אדום לא התקבלו דיווחים על נפגעים".

מועצת שער הנגב עדכנה כי לאחר בדיקה – לא אותרו נפילות בשטחי מועצה אזורית שער הנגב. אין נזק לרכוש או נפגעים בגוף.

אופיר ליבשטיין, ראש המועצה האזורית שער הנגב בתגובה: "זהו הירי הראשון מאז מבצע "שומר החומות" שהסתיים לפני כחודשיים. עד כה המבצע הוכיח את עצמו ואני מקווה ומצפה ממדינת ישראל שתדע גם היום לשמר את ההרתעה שהתבססה בסיום המבצע. כל ירי, גם אם הוא מיורט, משבש את השגרה, על אחת כמה וכמה בשעות שהילדים במסגרות הקיץ ולא עם ההורים בבתים. לשמחתנו ולצערנו, הצוותים החינוכיים בישובי המועצה מנוסים בהתמודדות חינוכית מסוג זה ובשעות אלו הם מסייעים לילדים לחזור לשגרת היום בצורה מיטבית ובריאה. אני מצפה ממשלת ישראל לעשות כל שניתן כדי להבטיח את השקט באזורנו".

בתוך כך, לשכת הנשיאות הפלסטינית מסרה מוקדם יותר היום – על חילופי האש בג'נין: "מגנים בחריפות את הפשע המכוער שביצעו כוחות הכיבוש בג'נין. המשך המדיניות הישראלית הזאת תוביל לפיצוץ ולעוד מתיחות וחוסר יציבות".

דובר חמאס מסר על חילופי האש הלילה בג'נין: "הדם הטהור של השהידים של ג'נין הוא הערובה להמשך מערכת השחרור, עד גירוש הכיבוש מכל אדמותינו הפלסטיניות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים