שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שייח המקורב לרע"מ לא פוסל ישיבה עם הליכוד
יקימו ממשלה?
"בתקופת נתניהו בממשלה הוא לא נתן לאף יהודי להקריב קורבן בהר הבית ולא נתן לאנשים כמו בן גביר לעשות פרובוקציות" טוען השייח המקורב לרע"מ
מנסור עבאס | צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

לאחר הדרמה הפוליטית אמש (ראשון), כאשר מועצת השורא החליטה עבור מפלגת רע"מ כי עליה להקפיא את חברותה בקואליציה עד להודעה חדשה, בעקבות הפגיעה במסגד אל אקצא לדבריהם, איש רע"מ טוען הבוקר כי נתניהו עדיף יותר מבנט.

‏בריאיון הבוקר לגל"צ, השייח' ד"ר איאד עמאר, איש רע"מ, אומר כי "בתקופת נתניהו בממשלה הוא לא נתן לאף יהודי להקריב קורבן בהר הבית ולא נתן לאנשים כמו בן גביר לעשות פרובוקציות. במידה והממשלה תיפול, אני חושב שרע"ם ישקלו את זה".

בליכוד הגיבו אמש להחלטת מועצת השורא: "כשיהודים אינם יכולים ללכת בביטחה בלב ירושלים בחג הפסח, בשעה שניתן להקים לאלתר ממשלת ימין חזקה, ישנם חברי כנסת בקואליציה שנבחרו בקולות הימין שמבינים שהממשלה הזאת סיימה את דרכה ושהניסיון של בנט ולפיד ולפיד להיאחז בכיסאותיהם הוא פתטי וחסר סיכוי".

"אותם חברי כנסת אינם מוכנים להמשיך ולתלות את ביטחון ישראל בהחלטות מועצת השורא של האחים המוסלמים ובממשלה חלשה שאיבדה את הרוב בכנסת. בעוד נפילת הממשלה היא רק עניין של זמן קצר, ביטחון ישראל היא משימתנו לדורות. אין מקום לדחיות נוספות – חייבים להקים מייד ממשלת ימין חזקה שתחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל".

ח"כ אופיר סופר מהציונות הדתית בתגובה להודעת רע"מ: "מדינת ישראל כולה שבויה בידי מועצת השורא רק בשביל לשמור על כיסאו של בנט ומשכנו ברעננה. ‏כל זה עם אפס תמיכה ציבורית".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים