שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » שינוי בפריסת המחסומים במהלך היום
כמידי שבוע
הצבת מחסומי הבוקר במרחב הבינעירוני תחל לקראת השעה 10:00, ובסביבות השעה 15:00 יוסרו המחסומים עד השעה 19:00. המחסומים יפרסו בשנית בשעות הלילה
מחסום משטרתי | צילום: דוברות המשטרה

החל מהבוקר ולאורך השבוע, פריסת המחסומים המשטרתיים תותאם לשעון החיים ותשוב לפעול במתכונת מדורגת של הצבת מחסומים לפרקי זמן משתנים לאורך היום והלילה. הפעילות תותאם שוב לשעון החיים באמצע השבוע, זאת נוכח ניסיון העבר ובמטרה להפחית בעומסי התנועה ולהקטין את הפגיעה בשגרת החיים ככל שניתן.

בהתאם הצבת מחסומי הבוקר במרחב הבינעירוני תחל לקראת השעה 10:00, ולקראת הערב (בסביבות השעה 15:00) יוסרו המחסומים עד השעה 19:00 לערך. לאחר מכן המחסומים יפרסו בשנית בשעות הלילה, הכל במטרה לאפשר תנועה לצורך חיוני שהוגדר ובפרט הגעה מהירה של נהגים למקומות עבודה חיוניים ובחזרה לביתם. 

ניידות ואופנועי אגף התנועה ימשיכו לבצע סיורים וסריקות על הצירים הבינעירוניים כל העת, בכדי להמשיך ברצף הפיקוח והאכיפה בכל שעות היממה ותתבצע גם אכיפה בתנועה. בנוסף יוצבו חסימות מדלגות בתוך היישובים עצמם ומסוקי היחידה האווירית של משטרת ישראל ימשיכו לפעול לצד הכוחות בקרקע לצורך זיהוי חריגים, התקהלויות אסורות ויצירת תמונת מצב ממבט על אודות עומסי התנועה.

"המשטרה קוראת לציבור כולו להימנע מיציאה למרחב הציבורי שלא לצורך חיוני שהותר בתקנות ולהקפדה על קיום ההנחיות, הכל בכדי למנוע את הצורך באכיפה ולהצליח באתגר הלאומי של הורדת שיעור התחלואה לצורך חזרה לשגרה בהקדם. רק יחד נוכל לנצח את הנגיף", נמסר מהמשטרה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים