שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » שינוי מדיניות למחוסנים וזרים ממדינות כתומות
הוחלט
החל מחצות, מחוסנים השבים ממדינה כתומה יבצעו בדיקה וייכנסו לבידוד למשך יממה או עד קבלת תוצאה שלילית. בנוסף, זרים מחוסנים ממדינה כתומה יורשו להיכנס מיום ראשון
נתב"ג | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

ראש הממשלה נפתלי בנט יחד עם שרי החוץ, הבריאות, הפנים, התיירות והתחבורה, סיכמו היום (ב') כי החל מיום ראשון הבא, ה-9 בינואר, תותר כניסת זרים מחוסנים או מחלימים ממדינות כתומות – זאת כפוף למילוי טופס מקוון, ביצוע בדיקת PCR או אנטיגן לפני העלייה למטוס, ביצוע בדיקת PCR בכניסה לישראל ולאחריה כניסה לבידוד למשך 24 שעות או קבלת תשובה שלילית בבדיקה.

כמו כן, זרים שאינם מחוסנים או מחלימים לא יורשו להיכנס לישראל. בנוסף, זרים ממדינות אדומות, למעט מי שכניסתם אושרה על ידי ועדת החריגים, לא יורשו להיכנס לישראל.

בתוך כך, נוסעים ששבו ממדינות שנכנסו לרשימה האדומה וביצעו בדיקת PCR בתנב"ג קיבלו הבוקר (ב) הודעה לפיה הם פטורים מבידוד, וזאת בניגוד להנחיות הממשלה. נבדק אם מדובר בתקלה, או שינוי מדיניות הממשלה.

כזכור, בישיבת הממשלה שהתקיימה אתמול בנושא התפשטות זן אומיקרון וקצב התחלואה העולה השר יואל רזבוזוב קרא לשחרר את המגבלות בנתב"ג. ראש הממשלה נפתלי בנט השיב לו כי "זה יקרה להערכתי בימים הקרובים".

שר התיירות יואל רזבוזוב בתגובה על שינוי ההגבלות בנתב"ג: "זה הדבר הנכון והצודק בתקופה זו. מודה לחבריי לממשלה שהבינו את מצוקת תעשיית התיירות והסכימו איתי שהנזק עולה על התועלת. החיסון הוא המענה הטוב ביותר למגיפה וככזה מגיע לציבור המחוסנים לנהל שגרת חיים מאפשרת לצד הקורונה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים