שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » מערך הטיפול בהפרעות אכילה יורחב וישופר
בשורה
התכנית תביא להרחבה משמעותית של כ-70% במספר העמדות הקיימות כיום לטיפול בהפרעות אכילה בבתי חולים וכן לתוספת מיטות לטיפול בהפרעות אכילה
הפרעות אכילה | צילום: Alexander Dashewsky, שאטרסטוק

משרדי האוצר והבריאות סיכמו על שיפור והרחבת מערך הטיפול בהפרעות אכילה. התכנית תוביל לקיצור התורים לטיפול בהפרעות אכילה בקהילה, המהווה את הקו הראשון של הטיפול.

כמו כן, התכנית תביא להרחבה משמעותית של כ-70% במספר העמדות הקיימות כיום לטיפול בהפרעות אכילה בבתי חולים וכן לתוספת מיטות לטיפול בהפרעות אכילה.

בנוסף, במסגרת התוכנית ישופצו וישונו פני המחלקות והעמדות לטיפול יום באופן שיתרום לרווחת המטופלים. עלות התכנית נאמדת ב-30 מיליון שקלים לשנה.

שר הבריאות ח"כ ניצן הורוביץ אמר: "סיכמתי עם שר האוצר אביגדור ליברמן על הרחבת מערך הטיפול בהפרעות אכילה בגובה 30 מיליון ש"ח. הרחבה של 70% במספר העמדות לטיפול בהפרעות אכילה, קיצור התורים ותוספת מיטות ייעודיות בבתי החולים. עוד נושא חשוב שבעבר נפל בין הכסאות – לא עוד".

הפרעת אכילה היא שם קיבוצי למספר הפרעות נפשיות המתבטאות בהפרעות קבועות ונרחבות בדפוסי האכילה או הפרעות בהתנהגות הקשורה לאכילה, בצריכה או בספיגה של מזון. ההפרעות גורמות לנזקים גופניים משמעותיים, בחלק מהמקרים נזקים קצרי טווח ובחלק ארוכי טווח הנזקים מסכנים את בריאות האדם ולעיתים יכולים להיות מסכני חיים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים