שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » שיפור מהירות אתר וורדפרס
שדרוג עבורכם
שיפור מהירות אתר וורדפרס הוא מהלך חשוב כל כך משום שאנחנו יודעים היטב כי לאף אחד אין היום זמן.
תגיות: ,
| צילום: freepik

יצירה של אתר וורדפרס היא כבר לא דבר ששמור למביני דבר בלבד. מדובר על הדרך הפשוטה והנוחה ביותר היום לייצר אתר למי שלא רוצה להשקיע ביצירה של מערכת מורכבת, הכוללת מערכות מתקדמות. אלא שיצירה של אתר דרך הממשק הזה לא אומרת כי לא צריך, בין היתר, לעשות הכל כדי לייצר אתר מהיר, עדכני ורלוונטי, שימלא את מטרתו, היא למשוך קונים כמובן.

שיפור מהירות אתר וורדפרס הוא מהלך חשוב כל כך משום שאנחנו יודעים היטב כי לאף אחד אין היום זמן. אנחנו חיים בעולם בו הגענו, בני האדם, למיצוי היכולות שלנו באופן כל כך גבוה, עד שאין לנו סבלנות לכל מה שמתרחש לאט מדי לטעמנו. שיפור מהירות אתר וורדפרס הוא מהלך חשוב ונכון כל כך משום שמדובר על הדרך בה אנחנו יכולים להבטיח כי הלקוחות שלנו ישארו באתר שלנו, ישמעו את מה שיש לנו לומר וכמובן- יבחרו בסופו של יום, את המוצר אותו אנחנו מעוניינים שיבחרו.

עוד מבחזית החדשות

מה צריך לדעת על שיפור מהירות אתר וורדפרס ומה הטיפים שלנו לכך? כל זה במאמר שלפניכם.

פשוט זה הכי טוב

ככל הנראה עקב אכילס המשמעותי ביותר של אתר וורדפרס הוא העובדה כי מי שמקימים את האתרים הם לאו דווקא אנשי מקצוע מיומנים. על פניו אתם עלולים לשאול מדוע זה כל כך משנה, התשובה היא שמי שלא מגיע מהתחום, פעמים רבות יעשה טעויות אותן ככל הנראה, איש מקצוע מיומן לא יעשה בקלות רבה כל כך.

הטעות הנפוצה ביותר היא של אלו ההופכים את האתרים שלהם למורכבים מדי. מורכב מדי זה יכול להיות בדוגמה של יותר מדי הנפשות, תמונות גדולות מדי, יצירה של יותר מדי אובייקטים בתוך הדף, כאלו שאולי חשבתם בהתחלה כי מדובר על רעיונות מדליקים, אבל בדיעבד התברר כי מדובר על לא פחות ממעקבים משמעותיים שפשוט מורידים באופן דרמטי את המהירות של האתר שלכם.

שימו לב כי פשוט זה הכי טוב לא רק בגלל מהירות האתר, אלא, לעיתים, גם משום שהמטרה היא רכישה של הלקוח והאמצעי הוא העיצוב של האתר, לא הפוך. הישארו ממוקדים.

אנטי וירוס של BEST LINKS

אנטי וירוס עבור אתר האינטרנט של BEST LINKS יכול לשנות באופן כמעט בלתי נתפס את המהירות של האתר. לא נלאה אתכם בפרטים השייכים בדרך כלל לעולמות התכנות, אבל אנחנו כן נגיד כי על מנת להפוך את אתר האינטרנט שלכם לאתר מהיר ונגיש, חשוב להיות מוגנים מפני כל בעיה שעלולה להתרחש.

אגב, אנטי וירוס איכותי גם ישמור עליכם מסיטואציות הרבה פחות נעימות כמו קריסה של אתר האינטרנט שלכם וכיוצא באלו.

אנחנו נמצאים כאן כדי לתת לכם מניסיוננו ומהידע אותו צברנו לאורך הזמן. אתם לא צריכים לעבור את התהליך לבד. בשביל זה יש אותנו.

הצטרפו ועקבו אחר
עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים