שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » "שיקום עזה בתנאי שתפתר סוגיית השבויים"
אשכנזי למצריים
השר אשכנזי ציין כי המשך פעילותה של הרשות הפלסטינית בארגונים ובפורומים בינ"ל, כגון ה-ICC והמועצה לזכויות אדם פוגעת בסיכויים לשיתופי פעולה עתידיים
שר החוץ אשכנזי בביקור במצרים | צילום: משרד החוץ

שר החוץ גבי אשכנזי נפגש היום (ראשון) עם עמיתו המצרי סאמח שוקרי בארמון תחריר, מעון ההארחה הרשמי של משרד החוץ המצרי. שר החוץ אשכנזי הביע הערכתו לתפקידה ההיסטורי של מצרים בפריצת הדרך לשלום בין ישראל לבין שכנותיה ועל דאגתה ליציבות הביטחונית האיזורית והודה לו על המחוייבות המצרית לנושא. השרים שוחחו על האתגרים בכל הקשור למנגנונים למניעת התעצמות חמאס ולהסדרה מול רצועת עזה.

השר אשכנזי ציין כי המשך פעילותה של הרשות הפלסטינית בארגונים ובפורומים בינ"ל, כגון ה-ICC והמועצה לזכויות אדם פוגעת בסיכויים לשיתופי פעולה עתידיים: "ההסתה הנמשכת מצד הרשות הפלסטינית ופעילותם במוסדות הבינלאומיים מהווים מכשול משמעותי לקיומו של שיח מדיני ולצעדים בוני אמון בשטח".

עוד שוחחו השרים בנושאים אסטרטגיים אזוריים ודנו בחיזוק הקשרים הבילאטרליים בין המדינות והרחבת שיתוף הפעולה בתחומי הסחר, הכלכלה והתיירות.

שר החוץ אשכנזי: "מבצע 'שומר החומות' והרחבת מעגל המדינות עימן יש לישראל הסכמי שלום, יצרו הזדמנות לחיזוק הקשרים ושיתוף הפעולה בין ישראל לבין מדינות ערב. על כולנו מוטלת החובה לפעול לבלימת כל ניסיון לפגיעה ביציבות האיזורית על ידי ארגוני הטרור וגורמים קיצוניים דוגמת איראן ושלוחותיה"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים