שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שיקלי מגיב לדיווח לפיו יוכרז כ'פורש'
"סוף האמת לנצח"
"עם ישראל חכם, והוא מבין היטב מי הם הפורשים האמיתיים. מי הציג מצג שווא והוליך שולל את בוחריו תוך שהוא מפר אחת-אחת את כל הבטחותיו" אמר שיקלי
ח"כ עמיחי שיקלי | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

תקציב המדינה עבר במליאה, 61 חברי כנסת תמכו, 59 התנגדו. ח"כ עמיחי שיקלי מהקואליציה הצביע ביחד עם האופוזיציה – נגד. מיד לאחר אישור התקציב דיווחה העיתונאי דפנה ליאל כי בימינה שוקלים להכריז על חבר הכנסת עמיחי שיקלי 'פורש'. משמעות ההכרזה – שיקלי לא יוכל לרוץ במפלגה קיימת בבחירות הבאות.

ח"כ עמיחי שיקלי הגיב על הדברים ואמר: "עם ישראל חכם, והוא מבין היטב מי הם הפורשים האמיתיים. מי הציג מצג שווא והוליך שולל את בוחריו תוך שהוא מפר אחת-אחת את כל הבטחותיו. מי ניצל בציניות משפחות שכולות שמחו נגד שיתוף פעולה עם תומכי טרור – והקים איתם ממשלה. מי ספסר בזעקתם של תושבי הנגב וסופו שהלבין עשרות אלפי מבנים בלתי חוקיים ושילם דמי פרוטקשן ממשלתיים בתמורה לתפקיד ראש הממשלה".

"מי גזל את קולם של רבבות אנשי המחנה הלאומי בלי להניד עפעף כדי להקים ממשלה פוסט ציונית, מי רצה יותר מדי להנהיג את עם ישראל אבל לעולם לא יזכה לכך באמת. אתם יכולים להמשיך לחגוג ולהכריז עלי כפורש, אבל עמוק בפנים, גם אתם יודעים, שמי שפרש מכל רמז לאידאולוגיה המקורית של ימינה, אלה אתם וסוף האמת – לנצח".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' על היוזמה של ימינה להכריז על ח"כ שיקלי כפורש: "שקלי לא פרש. היחידים שפרשו מהדרך והערכים וההבטחות והמחנה הם שותפיו לשעבר למיזם השקר וההונאה של בנט. עכשיו הם מוסיפים חטא על פשע ורוצים לחסל לו את העתיד הפוליטי".

"אם היתה להם טיפת הוגנות ובושה הם היו משחררים אותו לדרכו בכבוד ואפילו מצדיעים לו. אבל הם פשוט אנשים קטנים. ‏הם לא מסוגלים להביט במראה שהוא מציב בפניהם ולראות בה את פניהם המכוערות וגופם חסר עמוד השדרה, מול זקיפות הקומה, האומץ, היושרה והנאמנות שלו. אבל זה לא יעזור להם. הם יעלמו וייזכרו בהיסטוריה של העם היהודי לדיראון עולם, והוא ישאר עוד שנים רבות ויזכר בהיסטוריה כגיבור".

ח"כ אורית סטרוק בתגובה: "‏‏מצדיעה לח"כ שיקלי על הצבעתו נגד עמדת הקואליציה. אין ספק שהוא יכול להתקבל כחבר של כבוד למצעד היחידים שפעלו בניגוד לזרם על פי צו מצפונם והובילו שינוי. רק לא הבנתי את העונש שנתנה לו סיעת ימינה. הרי הסיכוי של שיקלי להיכנס לכנסת הבאה גבוה עשרות מונים מהסיכוי של כל 1 מהם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים