שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » שיקלי על בנט: "מנסור עבאס יותר חזק ממנו"
מתקפה חריפה
שיקלי: "בתחום הביטחוני אנו רואים הידרדרות, במיוחד בגזרת עזה, וזה נראה שאנו הולכים למקום לא טוב. בהתחשב בעובדה שיצאנו ממבצע די רחב ברצועה לפני חודשים ספורים"
שר התפוצות עמיחי שיקלי | צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב

חבר הכנסת עמיחי שיקלי (ימינה) ביקר הבוקר (ג') בחריפות את הממשלה ואת ראש הממשלה בנט, יו"ר מפלגתו בראיון לרדיו -103FM, זאת, על רקע האירועים האחרונים בגבול רצועת עזה ופציעתו הקשה של בראל שמואלי."אנחנו בבעיה תפקודית, ניהולית ומנהיגותית", הזהיר שיקלי.

שיקלי אמר: "בתחום הביטחוני אנו רואים הידרדרות, במיוחד בגזרת עזה, וזה נראה שאנו הולכים למקום לא טוב. בהתחשב בעובדה שיצאנו ממבצע די רחב ברצועה לפני חודשים ספורים, ותחת ההנהגה החדשה כשבוחרת לא להגיב לירי טילים ולהכיל אירועים חמורים, זה מוביל אותנו למקום רע מאוד".

כזכור, חבר הכנסת שיקלי, שלא תמך כזכור בהרכבת הממשלה אמר: "הולכים מדחי אל דחי, איש חמאס ירה בחייל צה"ל מטווח אפס – זה איום ונורא וגם ברמה הצבאית צריכים להסביר איך לעזאזל פלסטינים מגיעים לקו המגע בלי שעוצרים אותם קודם. גם לזה הצמרת הביטחונית לא הגיבה. בתחום הקורונה, מדינת ישראל הידרדרה מליגת העל לליגה הנמוכה ביותר, גם בנושא הביטחון".

בהמשך דבריו, תקף בחריפות את ראש הממשלה והבהיר: "בנט לקח החלטה איומה לשים את עצמו בכיסא ראש הממשלה, אין לו יכולת להניע מהלכים אמיתיים. שר החוץ והאוצר יותר חזקים ממנו, וגם מנסור עבאס יותר חזק ממנו, הוא מפרק לו את הממשלה. הוא נכנס למבנה שלא מאפשר לו לתפקד. יכול להיות שתחת תוך הלחצים, הוא מתקשה לתפקד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים