שיתוף
תגובות
כלכלה » קריירה » שי וינברג ימונה למשנה למנכ"ל מליסרון
מינוי חדש
מנכ"ל עופר השקעות, שי וינברג, ימונה עם סיום תפקידו למשנה למנכ"ל מליסרון ולמנכ"ל פעילות ייזום הנדל"ן והמשרדים ויהיה אחראי על פיתוח נכסי הנדל"ן של החברה
שי וינברג | צילום: סיון פרג'

חברת מליסרון הודיעה הבוקר על הצטרפותו של שי וינברג להנהלת החברה.

שי וינברג, אשר מכהן כמנכ״ל עופר השקעות, ימונה עם סיום תפקידו בעופר השקעות, למשנה למנכ"ל החברה ומנכ"ל פעילות ייזום הנדל"ן והמשרדים. וינברג יהיה אחראי על פיתוח נכסי הנדל"ן של החברה, השבחתם והובלת מימוש אסטרטגית הצמיחה בתחום הנדל"ן. בנוסף וינברג ינהל את פעילות המשרדים הקיימים והמתוכננים של החברה בהיקף של מאות אלפי מ"ר.

וינברג בעל ניסיון עשיר בניהול חברות ציבוריות ופרויקטים בתחום הנדל״ן, כיהן בין היתר, כמנכ״ל אלייד נדל"ן וכמנכ״ל אלקטרה נדל"ן הינו בעל תואר שני במנהל עסקים בתוכנית קלוג-רקאנטי של אוניברסיטת תל אביב, תואר שני בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת קולומביה ותואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מ-NYU. שי נשוי ואב לארבעה.

מנכ"ל מליסרון, אופיר שריד, בירך על הצטרפותו של וינברג ואמר כי "הנהלת החברה מתחזקת בתוספת איכותית ומשמעותית עם מינויו של שי אשר מביא עימו ניסיון רב בניהול, בייזום ובפיתוח נדל"ן ויתרום להמשך צמיחתה ופיתוח עסקיה של מליסרון גם בתקופה מאתגרת זו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים