שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » שכח מהמיקרופון: הנשיא ביידן קילל כתב פוקס ניוז
ביקש התנצלות
לאחר שהתברר לביידן כי הקללה העסיסית ששיגור לעבר העיתונאי נקלטה במיקרופון והועברה בשידור חי, הוא מיהר להתקשר לדוסי ולהתנצל בפניו
נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן | צילום: shutterstock

רגע מביך נרשם לג'ו ביידן נשיא ארה"ב: בסיום מסיבת עיתונאים בבית הלבן בה התייחס ביידן לפגישה שקיים עם חברי קבינט בנושא עליית המחירים לאחרונה בארה"ב והדרך להוריד את האנפלציה הגואה, ביקש עיתונאי של רשת "פוקס ניוז", פיטר דוסי, לשאול את הנשיא לגבי האינפלציה, הנשיא כנראה לא אהב את השאלה וקילל בזעם.

דוסי שאל את הנשיא: "האם אתה חושב שאינפלציה היא מחוייבות פוליטית בבחירות האמצע?", הנשיא שחשב שהמיקרופון סגור סינן בזעם קללה ואמר "לא, זה נכס ענק. יותר אינפלציה. איזה טיפש".

לאחר שהתברר לביידן כי הקללה העסיסית ששיגור לעבר העיתונאי נקלטה במיקרופון והועברה בשידור חי, הוא מיהר להתקשר לדוסי ולהתנצל בפניו.

בראיון לתוכניתו של שון האניטי ב"פוקס ניוז" סיפר דוסי כי ביידן התקשר אליו שעה אחת אחרי הקללה הגסה ששיגר לעברו על מנת ליישר את ההדורים. "הוא אמר לי כי 'זה לא אישי, חבר'. דיברנו על להמשיך קדימה כרגיל, ואמרתי לו שתמיד אנסה לשאול משהו שונה ממה שכולם שואלים. הוא אמר לי 'אתה חייב לעשות את זה'. זה הציטוט של הנשיא, אז אני אמשיך לעשות את זה", סיפר דוסי.

על השאלה של שון האניטי "האם הנשיא התנצל בפניך?" אמר דוסי כי "הוא ניקה את האווירה ואני מעריך את זה. היתה לנו שיחה נחמדה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים