שיתוף
תגובות
כלכלה » קריירה » שלומי טחן מונה למנכ"ל רשת מלונות דן
הדירקטוריון אישר
שלומי טחן ייכנס לתפקיד ב-1/2/22 ויחליף את רונן ניסנבאום שהודיע על רצונו לסיים את תפקידו לפני חצי שנה ורצונו לשוב לחיק משפחתו בארצות הברית
שלומי טחן | צילום: באדיבות המצלם

יו"ר מועצת המנהלים של חברת מלונות דן, מר מיכאל (מיקי) פדרמן הודיע היום (ג') כי מועצת המנהלים של החברה אישרה פה אחד את מינויו של שלומי טחן למנכ"ל רשת מלונות דן.

שלומי טחן ייכנס לתפקיד ב-1/2/22 ויחליף את רונן ניסנבאום שהודיע על רצונו לסיים את תפקידו לפני חצי שנה בשל סיבות אישיות ורצונו לשוב לחיק משפחתו בארצות הברית, לאחר 4 שנים כמנכ"ל רשת מלונות דן.

שלומי טחן בעל ניסיון רב בענף המלונאות בישראל כשבמשך 3 עשורים הוא מילא מגוון תפקידים בכירים, וביניהם: מנכ"ל ונציג הבעלים במלון ריץ קרלטון הרצליה, מנכ"ל רשת מלונות בראון, סמנכ"ל התפעול ברשת ישרוטל, מנכ"ל מלון רויאל ביץ' אילת ומנכ"ל מלונות אלרוב – מצודת דוד וממילא בירושלים.

מיכאל (מיקי) פדרמן, יו"ר מועצת המנהלים של מלונות דן אמר היום: "אני מברך את שלומי על בחירתו ומאחל לו הצלחה רבה בתפקיד. אני בטוח שניסיונו הרב יסייע להצלחת חברת מלונות דן ויאפשר לו להוביל את החברה בתקופה מאתגרת זו בצורה הטובה ביותר. בהזדמנות זאת, אני רוצה להודות שוב לרונן ניסנבאום על 4 שנים טובות ועל עבודה מאומצת בהן הנהיג את הארגון באופן יוצא מהכלל. אנו במלונות דן מודים לו על תקופה זו ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו."

שלומי טחן אמר היום: "אני אסיר תודה על הבחירה והאמון שניתן בי על ידי מועצת המנהלים של מלונות דן להוביל את רשת המלונות הוותיקה והמכובדת ביותר בישראל. אני סמוך ובטוח שיחד עם עובדי והנהלת החברה נצעיד את מלונות דן קדימה להצלחות והישגים רבים, תוך כדי האתגרים הלא פשוטים בעקבות מגפת הקורונה העולמית."

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים