שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » שלושה עסקים מעולים שמתאימים למגזר החרדי
מפרגנים למצטיינים
אנחנו רוצים להמליץ לכם כעת על שלושה עסקים מהסוג הזה שבהחלט כדאי להכיר, ומעבר לעובדה שהם מתאימים גם לציבור החרדי, מדובר על עסקים המצטיינים בשירות
עסקים מצטיינים | צילום: FREEPIK

זה לא משנה מה הזיקה שלכם לדת ואיך אתם מגדירים את עצמכם מהבחינה הזו, אתם כנראה יודעים שזה לא תמיד פשוט למצוא את העסקים שמתאימים לנו. יש כאלו שעובדים גם בימי שבת וחגים, אחרים מגישים מזון ללא השגחה מתאימה, ואחרים שהם באופן כללי כאלו שלא ממש מתאימים באופיים למי שהשמירה על המסורת וערכי היהדות חשובים לו.

מתוך התופעה הזו, נוצרה איזושהי תפיסה שגויה לפיה עסקים שמתאימים לדתיים וחרדים הם כאלו מתוך המגזר הדתי והחרדי בלבד, ואין ממש טעם לחפש בשום מקום אחר. אבל מה עם השירותים או המוצרים שאנו מחפשים הם כאלו שאנו לא מצליחים למצוא בסביבה הקרובה לנו? מה אם נגלה שיש מחירים טובים יותר, שירותים יעילים ומוצרים שיותר מתאימים לנו – ועדיין מדובר על עסקים שמתאימים גם לשומרי המסורת? ובכן – אם נחפש מספיק, נשאל ונתייעץ – נגלה שיש לא מעט עסקים שעונים על ההגדרה הזו, וכל מה שצריך זה בעצם למצוא אותם.

בדיוק בגלל זה אנחנו רוצים להמליץ לכם כעת על שלושה עסקים מהסוג הזה שבהחלט כדאי להכיר, ומעבר לעובדה שהם מתאימים גם לציבור החרדי, מדובר על עסקים המצטיינים בשירות ויודעים גם לתת ערך מוסף של ממש ללקוחות שלהם. בואו נכיר אותם.

תכשיטים יוקרתיים במחירים הוגנים – חנות ואתר JOOL.ME

מתנה לאישה ביום הנישואין, הפתעה לחמות וכמובן ברגע המיוחד בו מחליטים להינשא ולהקים בית משותף בישראל – JOOL.ME חנות נפלאה הממוקמת בלב מתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, היא בהחלט הכתובת שלכם לכל הדברים הללו.

את החנות הקים יזם צעיר שמגיע ממשפחת יהלומנים ותיקה, ועד היום הוא מייבא את כלל היהלומים בעצמו, מה שמוריד את פערי התיווך עליהם ומאפשר להנות ממחירים מעולים על כלל התכשיטים. בחנות תוכלו למצוא מגוון רחב ביותר של תכשיטים, החל מדגמים רבים של טבעות אירוסין מעוצבות, דרך עגילים וצמידים עם שיבוצי יהלומים מרהיבים ועד לתכשיטים בשיבוץ אבני חן מסוגים אחרים.   

עוד סיבות נפלאות לקנות תכשיטים דווקא מהם הוא שניתן לחלק כל קנייה לתשלומים ללא ריבית, כל תכשיט שתקנו מגיעה באריזה מהודרת עם תעודה גמולוגית ממכון בינלאומי שמעידה על טיב היהלום והמוצר באופן כללי, ואם מסיבה כלשהי תרצו להחזיר את המוצר תוכלו לעשות זאת ולקבל החזר כספי מלא במסגרת 30 הימים הראשונים מהרכישה. בנוסף, לאחר קניית תכשיט ניתן לבצע שינוי מידה ללא תוספת תשלום, ואם אין לכם זמן ללכת לחנות ולהתרשם מהמוצרים באופן פרונטלי, תוכלו לראות את כל המבחר באתר, לעצב לעצמכם את התכשיט המושלם ולהזמין אותו במשלוח מהיר ומאובטח עד הבית ללא כל תשלום נוסף. בשורה התחתונה – בהחלט חנות תכשיטים ששווה גם לכם להכיר.

אילוף כלבים מקצועי עבורכם או לרכישת מקצוע – דוג קולג' של נתן פרל

נכון, במגזר החרדי יש כאלו שלא מעלים על דעתם לגדל כלב, אבל יש לא מעט מסורתיים שכן מתחברים לדבר הזה וכאן יש עסק שבהחלט שווה להכיר בתחום. הוא נקרא דוג קולג' ונמצא במושב עדנים. הוא הוקם על ידי אדם בשם נתן פרל – מאלף כלבים שהחל את דרכו המקצועית ככלבן ביחידת עוקץ בצה"ל, ולאחר השחרור הקדיש את חייו ללמוד את התחום של אילוף הכלבים.

אם יש לכם כלב שמתקשה להסתגל לחיים לצדכם, תוכלו לדאוג לו לאילוף מקצועי בבית הספר, שם יוכלו להרגיל איתו למחייה בקרבת אנשים, לטיולים מחוץ לבית, למכשירי חשמל ומקורות רעש אחרים.

מכיוון אחר, אם תרצו ללמוד את התחום ולעסוק בו כתחביב או באופן מקצועי, בהחלט תוכלו לעשות גם את זה שם. בית הספר מציע כמה וכמה קורסים, כאשר גולת הכותרת היא הקורס הבסיסי והמקיף שאורכו כשמונה חודשים ולאחרים מקבלים תעודת מאלף כלבים. מעבר לכך אפשר ללכת על השתלמויות וקורסים של כלבנות טיפולית, ומפעם לפעם, בית הספר שגם עוזר לשקם כלבים שנאספו מהרחוב ומוצא להם בתים מתאימים, גם עורך הרצאות ושיעורים חד פעמיים לקהל הרחב שאפשר בהחלט להגיע אליהם. 

להתרגש ובגדול – בר מצווה ברחבת הכותל עם רפאל הפקות

אז דיברנו על עסקים שלא מכוונים בעיקר לקהל חרדי ודתי, אבל יש גם עסקים שאומנם לא מגיעים מתוך המגזר, אבל בהחלט מספקים שירותים מיוחדים שמתאימים במיוחד לדתיים ושומרי מסורת, וכן – על הדרך גם לחילונים שהחיבור לשורשים חשוב להם.

רפאל הפקות זה בלי ספק עסק מהסוג הזה, שמפיק מזה שנים ארוכות חגיגות מרגשות של בר מצווה בכותל לנערי ישראל, ולמעשה מציע להורים שקט נפשי כאשר הצוות דואג לכל היום מא' ועד ת'. החוויה מתחילה באיסוף של הנער, בני המשפחה והאורחים מביתם באוטובוסים, ממשיך בארוחת בוקר חגיגית בלטרון שלאחריה נוסעים לרחבת הכותל לצעדה קצרה ועלייה לתורה, ולאחר מכן מסיימים את היום במסעדה כשרה ויוקרתית. שימו לב – לאורך כל השלבים השונים, ילוו את החגיגה נגנים ופייטן מקצועי שגם ילווה את הנער במהלך העלייה לתורה.

אלו שכבר בחור בחוייה המיוחדת הזו שמציעה רפאל הפקות, מעידים כי מדובר על שמחה גדולה והתרגשות גדולה, כשבדרך כלל גם מצטרפים לחגיגה בדרך העוברים ושבים שפשוט לא יכולים להתעלם מהמשמחים שהופכים את היום הגדול של נער צעיר לחגיגה מוזיקלית, שמחה ומרגשת. מדובר בהחלט בדרך נפלאה להפיק אירוע כזה, וההורים יכולים פשוט להתרווח ולהנות כמו שאר האורחים מבלי שהם צריכים לדאוג לסידורים וארגונים כלל.

לסיכום – שמחנו להכיר לכם כאן שלושה עסקים נהדרים שבהחלט מתאימים גם לשומרי המסורת והמגזר החרדי. זכרו שבהחלט יש עסקים כאלו ועל הדרך יש כאן קירוב לבבות נפלא. הרבה בהצלחה!

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים