שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » שלושת רבניה של חצור הגלילית יונצחו
המועצה אישרה
מליאת מועצת חצור הגלילית החליטה לאשר את המלצת ועדת השמות היישובית לקרוא רחובות על שמם של הרב מרדכי דיעי זצ"ל, הרב דוד סויסה זצ"ל והרב שלמה סויסה זצ"ל
ראש המועצה שמעון סויסה עם הרב דעי זצ"ל | צילום: מועצת חצור הגלילית

עושים כבוד לרבני הישוב: מליאת מועצת חצור הגלילית החליטה השבוע במסגרת ישיבתה לאשר את המלצת ועדת השמות היישובית לקרוא רחובות על שמם של הרב מרדכי דיעי זצ"ל, הרב דוד סויסה זצ"ל והרב שלמה סויסה זצ"ל.

במסגרת זו, הרחוב הסמוך לבית הרב וליד הישיבה ובית הכנסת ייקרא על שמו של הרב הראשי זצ"ל ״דרך מרדכי”. רבי מרדכי (בן עזיזי) דיעי זצ"ל נולד ב-1953 ונפטר לפני כשנה. כל חייו חי בחצור הגלילית ונטמן בבית העלמין ביישוב. הרב דעי נחשב לאחת הדמויות האהובות ביישוב וזכה להערכה רבה מהתושבים.

רבי דוד סויסה מחצור זצ"ל נולד במרוקו בשנת 1901 ונפטר ונטמן בעפרה של ארץ ישראל בבית העלמין של חצור הגלילית ב-1993. כמו כן הוחלט להנציח את זכרו של הרב שלמה סויסה זצ״ל בקריאת רחוב על שמו.

ראש המועצה שמעון סויסה אמר לאחר אישור המליאה: "נפלה בחלקנו הזכות להנציח בחצור הגלילית את שמותיהם של שלושה מגדולי הרבנים שעם ישראל התברך בהם. הרב דעי היה ממשיכו של הרב עזיזי דעי זצ"ל, דוגמה ומופת לקירוב לבבות וחיזוק הרוחניות, איבדנו את מנהיגנו הרוחני שהותיר חלל גדול בליבנו".

"קריאת הרחוב על שמו תנציח את זכרו לעד. חצור נקראת בדברי ימי עם ישראל 'אם כל הממלכות', משימתנו היא לזכור מאין באנו ולשמר את גדלות הרוח שנקשרה במשך דורות בשמו של הישוב ובשם כל הצדיקים שחיו בו. אני נרגש לבשר למשפחות ולתושבי חצור על ההנצחה החשובה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים