שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שלח: אם לא יתקיימו פריימריז אשקול את צעדי
מתיחות בצמרת
ח"כ עופר שלח מ'יש עתיד' שב וחוזר על דרישתו לקיים פריימריז לראשות יש עתיד: "אני פותח את הפקקים שם ומוביל אותה למקום אחר" • וגם: קבוצת הוואטסאפ החדשה של לפיד
עפר שלח | צילום: עדינה וולמן, דוברות הכנסת

ח"כ עפר שלח מ'יש עתיד-תל"ם' הצהיר הבוקר כי אם לא יתקיימו פריימריז במפלגה, בכוונתו לשקול את צעדיו הפוליטיים.

"רצוני היה וממשיך להיות, לעמוד בראש 'יש עתיד', כי אני פותח את הפקקים שם ומוביל אותה למקום אחר… אם לא יהיו פריימריז ב'יש עתיד' אשקול את צעדיי הפוליטיים", אמר שלח בראיון ל-103FM.

"אני קורא לפריימריז פתוחים ב'יש עתיד', זה יעיר את המחנה ויחזיר 7-8 מנדטים שהצביעו כחול לבן והלכו לבנט. המחנה שלנו ניצח את נתניהו פעמיים, גם בספטמבר 2019 וגם במרץ 2020, הפוטנציאל לניצחון קיים וצריך לגרום לזה לקרות".

כזכור, בשבוע שעבר נשאל יו"ר יש עתיד, חבר הכנסת יאיר לפיד, אם יאות להבטיח את מקומו של ח"כ שלח ברשימת המפלגה גם בבחירות הבאות, כאשר בניסיון לחמוק מתשובה אמר לפיד כי להערכתו שלח כבר נמצא היום במקום אחר.

בשבוע שעבר דווח על קבוצת וואטסאפ חדשה שפתח לפיד, אליה צירף את חברי מפלגתו כאשר את ח"כ שלח בחר להותיר מחוץ לקבוצה.

בתוך כך, בשבועות האחרונים מתפרסמים דיווחים שונים על מגעים שמנהל שלח עם גורמים בשמאל בניסיון להריץ מפלגה חדשה בבחירות הקרובות, אותה יובילו דמויות בולטות במטרה להוות אלטרנטיבה לבנימין נתניהו.

בין שלל הספקולציות נקשר שמו של שלח כמי שחבר לסגן הרמטכ"ל לשעבר, ח"כ יאיר גולן מ'מרצ', הפועל רבות בניסיון לגבש חזית שמאל חדשה בבחירות הבאות.

כמו כן, דווח על מגעים שמנהל שלח עם ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, שכבר הצהיר כי הוא רואה את עצמו מנסה להשפיע גם בזירה הפוליטית.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים