שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » שלח: "תמו ימי הפסילה של ציבורים שלמים"
נוטש את לפיד
ח"כ שלח הכריז על הקמת מפלגה חדשה יחד עם נשיא לשכת ארגוני העצמאים עו"ד רועי כהן. • שלח: "הסיפור העצוב של כחול לבן מלמד ש'רק לא ביבי' זה לא מספיק"
ח"כ עפר שלח עם עו"ד רועי כהן | צילום: באדיבות המצלם

ח"כ עפר שלח הודיע בצהריים על פרישה מ'יש עתיד' והקמת פלטפורמה פוליטית חדשה שתהווה בית לאנשי המרכז-שמאל. את המסגרת הפוליטית החדשה הקים שלח באמצעות מפלגת המדף של "העצמאים", כאשר הוא מצרף אליו את עו"ד רועי כהן, המשמש נשיא "להב" (לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל).

בהצהרה לתקשורת הציג שלח את משנתו הפוליטית ואמר כי "בממשלה הבאה חייב להיות ייצוג לדרך ברורה ולהשקפת עולם שישראלים כה רבים שותפים לה. אני קורא לכל מי שמתיימר לחדש את פניו של המרכז-שמאל, לחבור אלי ולקבל את קווי היסוד שאני מניח היום בפני הציבור".

שלח פנה אל חבריו לשעבר כשהוא מטיח לעברם ביקורת, "אני רוצה לומר לחבריי למחנה דברים שחלקם אולי לא יהיו נעימים לאוזניכם – תמו ימי הבכי והנהי על ישראל שלנו היפה שאיננה עוד. תמו ימי הפסילה של ציבורים שלמים, חרדים, ערבים ואנשי פריפריה ש'לא יודעים מה טוב להם'. תמו ימי הגנרלים, הקומבינות הפוליטיות, הזיגזגים האידיאולוגיים והדמויות הפופולריות שנחמדות לכולם".

"החרדים יודעים שאני יריב אידיאולוגי, אבל בן שיח. אוביל להחזרת שיתוף הפעולה בינם לבין הגוש שלנו, שאפיין את מפלגת העבודה של פעם. בממשלה הבאה חייב להיות ייצוג לדרך ברורה ולהשקפת עולם שישראלים כה רבים שותפים לה. אני קורא לכל מי שמתיימר לחדש את פניו של המרכז-שמאל, לחבור אליי ולקבל את קווי היסוד שאני מניח היום בפני הציבור".

"ישראל נמצאת בצומת קריטי. בבחירות הקרובות יוכרע אם נמשיך לחיות תחת שלטון כושל ורקוב מוסרית, או שנסיים את המשבר הפוליטי הארוך. הצומת הזה מחייב לקבל החלטות אמיצות. הסיפור העצוב של כחול לבן מלמד ש'רק לא ביבי' זה לא מספיק. הכישלון הגדול ביותר נולד מהרעיון לנסות לחבר נבחרת כוכבים. מהסיבה הזאת דרשתי מיאיר לפיד לקיים בחירות פתוחות שבהן יש עתיד תוגדר מחדש. אמרתי לו שבלי שינוי עמוק יש עתיד לא תוכל להתמיד".

"דרושה למדינה מנהיגות אחרת, עם עומק אידיאולוגי, אמינות ויכולת פוליטית. בשנותי בעיתונות ובפוליטיקה הוכחתי שיש לי את שניהם. תחשבו טוב: האם יש מי שאתם מאמינים לו בכך יותר ממני? הייתי ממייסדי יש עתיד, אני משאיר בה חברים אהובים, שיודעים היטב כמה לחמתי עבורם ועבורה, ויודעים גם בסתר ליבם שהסירוב לשנות, נושא בתוכו את זרעי הכישלון".

"בחרתי כחבר למסע את ידידי רועי כהן, נשיא ארגון העצמאים להב. בשנה האחרונה רועי הוא הנציג הבולט ביותר של מי שנפגעו קשה מכולם ממשבר הקורונה. הוא לא רק זועק ונלחם, אלא גם מציע פתרונות בהירים ומעשיים. אני גאה שבחר להצטרף אלי", אמר ח"כ שלח.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים