שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » שנה להרג הנער אהוביה סנדק בידי שוטרים
עליה לקברו
מאות עלו הבוקר לקברו בכפר עציון. ביום שני תיערך אזכרה לזכרו באולם בירושלים בהשתתפות אישי ציבור ורבנים. במוצ"ש צפוייה הפגנה בירושלים
קברו של אהוביה סנדק | צילום: יוסף יצחק שחר

כ-300 אנשים התאספו הבוקר (שישי) בבית העלמין שבכפר עציון במלאות שנה להרג אהוביה סנדק ז"ל, שנהרג בידי שוטרים בבנימין. למקום הגיעו בני משפחה, חברים ותושבי היישוב בת עין. במהלך האירוע ניגנו המשתתפים ניגונים ונאמרו דברים לזכרו על ידי המשפחה וחברים.

בתוך כך, משפחתו של סנדק ממשיכה במאבקה, ודורשת כי שוטרי ימ"ר ש"י אשר גרמו למותו של אהוביה יועמדו לדין. במוצ"ש תתקיים הפגנה גדולה בשעה 20:30 בגשר המיתרים בירושלים. במהלך ההפגנה ייאמר קדיש לזכרו של אהוביה על ידי אביו אברהם וכן יתקיים לימוד של המשתתפים לעילוי נשמתו. בנוסף, ביום שני הקרוב תתקיים אזכרה לאהוביה שתיערך אף היא בירושלים, בבית חינוך עיוורים בהשתתפותם של בני המשפחה, חברים, רבנים ואישי ציבור.

"היום כבר כולם יודעים – היה טיוח נוראי!" נכתב במודעה על ההפגנה. לדברי המארגנים הטיוח הזה עדיין ממשיך "השוטרים עדיין חופשיים. מח"ש ממשיך להתעקש לחפות על שוטרי ימ"ר ש"י ולהסתיר את האמת. והשבוע, את חיילי מג"ב הגיבורים מח"ש חקרו תוך שעתיים. זאת חרפה", נכתב.

נזכיר כי במהלך השנה האחרונה מתקיים מאבק ציבורי רחב להעמדת השוטרים הפוגעים לדין וחשיפת האמת סביב מותו של סנדק. לאחרונה חזרו ההפגנות לירושלים, ולאזורים נוספים בארץ, בדרישה להעמיד את השוטרים לדין. כחלק מהמחאות העלו לאחרונה המפגינים מיצג המדמה את מותו של סנדק ובו מכונית הפוכה ובובה הקבורה מתחתיה ומסביבה שלוליות דם.

בגבעת עוז ציון מספרים על שנה מאתגרת וכואבת של מחאות ורדיפה, אך גם של דברים חיוביים שנרשמו לצד התנכלות המערכת לגבעות.

אמש ציינו בגבעה את קליטתה של משפחת נוספת – השניה במספר מאז נהרג אהוביה סנדק, דבר שמהווה התקדמות משמעותית בפיתוח וביסוס הגבעה שמנתה קודם לכן גרעין של רווקים בלבד.

יהודה פרנק, תושב הגבעה, סיפר: "האירוע המזעזע בו נהרג אהוביה חברנו, תושב גבעת מעוז אסתר, על ידי בלשי ימ"ר ש"י, גרם לציבורים גדולים בעם ישראך לעשות שוב "חושבים" לגבי ציבור הגבעות, ולרצות להגיע ולהכיר מקרוב את הנפשות הפועלות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים