שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "שניים מתקווה חדשה יבואו לממשלת ימין"
קרעי טוען
אלקין: "לא היה ולא נברא". השכל: "כך ממציאים ספין, קרעי משקר". לטענת קרעי, "כולם נאמנים לסער עד סיום המנדט של לפיד. אלקין והנדל יקפצו ממפלגה למפלגה"
שלמה קרעי | צילום: דוברות הכנסת, תדמית הפקות

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד טען הבוקר (שלישי) בראיון ל'ווינט' כי 2 חברי כנסת מתקווה חדשה יערקו להקמת ממשלת ימין: "בנט רץ עדיין לממשלת השיסוי שמחרימה חצי מהעם בישראל. אם זה באמת ירד מהפרק, כשנגיע ל-21 הימים האחרונים תהיה ממשלת ימין. שניים מתקווה חדשה יבואו. הם לא עריקים, הם התחייבו לשבת בממשלת ימין".

כשנשאל מי הם הח"כים שעלולים לערוק, הוא נקב בשמם של אלקין, שרן והנדל, ואמר כי השלושה הודיעו לסער שלא יהיו מחויבים אליו ב-21 הימים. "כולם נאמנים לסער עד סיום המנדט של לפיד" טען, "ברגע שהמנדט הזה יסתיים – גם אלקין וגם הנדל יקפצו ממפלגה למפלגה".

לדבריו, "בחדרי חדרים הם אומרים דברים אחרים. כשהמנדט היה אצלנו שמענו מנגינות אחרות. נגיע ל-21 ימים אחרונים והכול פתוח. יהיו אנשים שישימו את העניין האישי בצד לטובת מדינת ישראל".

ח"כ זאב אלקין הגיב בטוויטר: "לא היה ולא נברא. מעניין שח״כ קרעי רוצה להגיש את מועמדותו לתפקיד הדובר שלי. תזכורת: לחבר כנסת אסור לעבוד בעבודות נוספות".

ח"כ ששרן השכל כתבה: "כך ממציאים ספין, כולנו מחוייבים ומאוחדים מאחוריי גדעון סער. קרעי משקר, זו הדרך היחידה שלו להתקדם בפוליטיקה אחריי שהכשיל ופגע בליכוד בבחירות האחרונות. איך ידע מה קורה בתקווה חדשה, כשאין לו מושג מה קורה בליכוד? אולי כדאי שיחזור הבייתה לש״ס".

ח"כ יועז הנדל כתב בציניות: "קרעי הבהיר לנתניהו שהוא לא מחויב לו יותר, רק לאידאולוגיה ימנית. אחרי הרפיסות בלוד ובעכו, אובדן הנגב והגליל ואובדן ההרתעה לחמאס, הבהיר קרעי לנתניהו שב-21 יום הוא כבר לא ביביסט והופך להיות ימני".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים