שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » 2 אחים חרדים נפצעו אנוש בתאונת אופנוע
אשדוד
חובש 'הצלה': "הענקתי טיפול רפואי ראשוני לפצוע כבן 25 במצב אנוש עם קטיעת גפיים, ולפצוע כבן 17 במצב קשה עם חבלת ראש, והם פונו בניידות טיפול נמרץ להמשך טיפול"
זירת התאונה | צילום: ארגון הצלה

כונני ארגון הצלה הוזעקו לשדרות בני ברית באשדוד בעקבות דיווח על תאונת דרכים קשה ברחוב בני ברית, יחד עם פראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לשני נפגעים (25,17) עם חבלה רב מערכתית, והם פונו במצב אנוש וקשה להמשך טיפול בבית החולים אסותא בעיר.

חובש הצלה ברוך הרשקוביץ סיפר: "הגעתי לזירת תאונת דרכים קשה מאוד, בה נפגעו אנושות שני רוכבי אופנוע מרכב. יחד עם פראמדיקים של מד"א הענקתי טיפול רפואי ראשוני לפצוע כבן 25 במצב אנוש עם קטיעת גפיים, ולפצוע כבן 17 במצב קשה עם חבלת ראש, והם פונו בניידות טיפול נמרץ להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים אסותא בעיר."

הפצועים הם שני אחים ממשפחה ספרדית חשובה, המתגוררת בעיר. המשפחה ביקשה לקרוע שער שמיים עבורם, ולמסור את שמותיהם לתפילה משה שמואל בן גלית, ואלחנן מנחם אליהו בן גלית לרפו"ש בתוך כל חולי עמך בית ישראל.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. את מי זה מעניין אם הם חרדים וממשפחה חשובה?? בושה של כתבה זה נראה כאילו זה הסיבה לאבל. כאילו אם זה יהודי לא שומר תורה שימות
    ממש מבייש וגורם לשנאה לציבור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים