שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » שני הרוגים בהתרסקות מסוק בצפון
באזור עפולה
מטוס קל מסוג אולטרה לייט התרסק בסמוך לגבעת המורה. המשטרה ורשויות התעופה חוקרות את נסיבות התאונה הקטלנית
התרסקות במסוק ליד עפולה | צילום: דוברות המשטרה

שני טייסים ממרכז הארץ בשנות ה-60 לחייהם נהרגו בהתרסקות מסוק באזור כפר יחזקאל. צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותם במקום. לפי מוחמד זועבי מהכפר סולם שהיה עד להתרסקות, המסוק פגע בכבלי חשמל. בחברת החשמל אמרו כי אין סימנים לפי שעה לפגיעה בכבלי החשמל. הם יבחנו את הנושא שוב בבוקר.

לדבריו, "ברגע שהמסוק פגע בקו המתח היה רעש חזק, ואז המסוק התרסק על האדמה והתחיל לבעור". הוא הסביר כי כבלי החשמל לא מסומנים בסימון כלשהו, כמו כדורי פלסטיק אדומים שבדרך כלל מסמנים כבלים כאלו, ולכן הם לא נראים מרחוק. מנגד, עמודי קו המתח כן מסומנים. "נסעתי לכיוון המקום, גם בעל השדה מקיבוץ גבע הגיע לשם, ואז כיוונו את כוחות ההצלה למקום", הוסיף זועבי.

מארגון מד"א נמסר כי בשעה 13:35 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע על מטוס קל שהתרסק בשטח פתוח צפונית לכביש 71, בין סולם לכפר יחזקאל. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על 2 נפגעים מחוסרי הכרה ללא סימני חיים וקובעים את מותם.

חובש בכיר במד"א יוסי ניימרק ופראמדיקית מד"א ספיר בוכובזה סיפרו: "בדרך לאירוע חברנו לניידת משטרה שהובילה אותנו לעומק השטח החקלאי. ראינו מרחוק את העשן ושהתקרבנו למקום ההתרסקות ראינו את המטוס שעלה באש. 2 הטייסים היו מחוסרי הכרה ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם במקום".

מדוברות המשטרה נמסר כי "בשטח פתוח (בשדה לגידול גזר) צפונית לכביש 71 (סמוך לישוב יחזקאל) מסיבה שטרם ברורה התרסק כלי טייס קל (מסוק זעיר). כתוצאה מההתרסקות הטייס ונוסע נוסף שהיה עימו, נפצעו באורח אנוש והצוות הרפואי שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותם. הגופות הועברו למכון לרפואה משפטית לצורך זיהוי. מחקירה ראשונית עולה כי ככל הנראה ההרוגים הם תושבי מרכז הארץ בשנות ה-60. שוטרי משטרת ישראל יחד עם חוקרי תאונות אויריות חוקרים את נסיבות התאונה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים