שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » שני חולי קורונה נפטרו בבית החולים
בן 48 ללא מחלות
חולה קורונה בן 48 שלא חוסן נפטר בבית החולים וולפסון בחולון. בן 86 שחוסן פעמיים נפטר מקורונה בבית החולים רמב"ם. 46 חולים במצב קשה, מהם 16 מונשמים
תגיות:
אמבולנס | צילום: Gil Cohen Magen, שאטרסטוק

518 מאומתים חדשים אתמול, מתוך 74,421 תוצאות בדיקות שהתקבלו אתמול. נכון להיום, 46 חולים שמצבם מוגדר קשה, 16 מונשמים. 6,429 נפטרים במצטבר מפרוץ המגפה. 5,687,279 מתחסנים מנה ראשונה. 5,184,983 מתחסנים מנה שנייה.

אחרי שבועיים בהם לא נרשמו מתים מהמגיפה, שני חולי קורונה נפטרו ביממה האחרונה. בן 48 שלא היה מחוסן, מת בבית החולים וולפסון לאחר שאושפז במהלך השבוע האחרון. הוא לא סבל ממחלות רקע משמעותיות, למעט יתר לחץ דם. במהלך הלילה מת בבית החולים רמב"ם בחיפה חולה קורונה, גבר בן 86 מקרית ביאליק, שהתחסן פעמיים.

מבית החולים וולפסון נמסר כי החולה לא סבל ממחלות רקע משמעותיות, למעט יתר לחץ דם. גורם בבית החולים אמר כי החולה "הגיע עם אבחנה ברורה של קורונה והידרדר מאוד מהר להנשמה. לצערי, הוא הגיע כשלא היה מחוסן. אמא שלו פנתה אליו כדי שיתחסן והוא לא רצה. אתמול היא בכתה בבית החולים. באיזשהו שלב היה צריך לחבר אותו לאקמו כדע שינסה לשרוד. ההידרדרות החלה בסוף השבוע, ראינו כבר סימנים של פגיעה נוירולוגית".

אותו גורם שצוטט ב'ווינט' הוסיף: "לא נכנסנו לדיון למה הוא לא רצה להתחסן. האמא אמרה: 'כמה פעמים ניסיתי להגיד לו להתחסן'. המשפחה שאלה מה היה קורה אם היה מתחסן, והתשובה שלנו היא שזה היה כמו שפעת קלה, והוא היה היום בחיים. אם אתה מחוסן, נכון להיום, הסיכון למחלה קשה הוא בערך כמו הסיכון להידרס בכביש".

הבוקר דיווח בית החולים רמב"ם בחיפה כי חולה קורונה בן 86 מקריית ביאליק נפטר הלילה במחלקת הקורונה. האיש שחוסן פעמיים אושפז במחלקה לפני שבוע במצב קשה. משפחתו נפרדה ממנו אתמול. במחלקה מאושפזת עדיין אשתו, בשנות ה-70 לחייה במצב בינוני-קשה. במחלקה מאושפזים כעת חמישה חולים בני 80-64, כולם מחוסנים פעמיים לאחר שנדבקו בזן דלתא.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים