שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » שני ניסיונות לפיגוע דקירה ביו"ש
הטרור חוזר?
מחבלת חדרה לבית משפחה כשהיא חמושה בסכין וניסתה לדקור את בני הבית – היא נוטרלה ונפצעה, לא היו נפגעים • הלילה נפצע קל לוחם לאחר שנדקר בבקעת הירדן
תגיות:
הסכין מהפיגוע | צילום: דובר צה"ל

אנשי ביטחון השתלטו הבוקר (שני) על פלסטינית שחדרה לחוות שדה אפרים סמוך לגוש טלמונים שבבנימין, וניסתה לפי החשד לדקור בסכין מטבח אישה במקום. לפי העדויות, החשודה נכנסה לקרוואן בו מתגוררת משפחה, לקחה סכין מטבח וניסתה לדקור את בעלת הבית, שיצאה החוצה וקראה לעזרה. החשודה נחקרת על ידי לוחמים מחטיבת אפרים של צה"ל. אין נפגעים באירוע.

אירוע זה מצטרף לאירוע ניסיון דקירה נוסף שאירע בעיר טובאס שבמרחב חטיבת "הבקעה והעמקים" בשומרון בשעות הבוקר המוקדמות. במהלכו מחבל ניסה לדקור את אחד הלוחמים שפעל במרחב. הלוחם הדף את המחבל ואחד המפקדים שנכח במקום ירה לעברו ונטרל אותו. החייל נפצע באורח קל בידו וטופל בזירת האירוע.

על הפיגוע בשעות הבוקר המוקדמות נמסר מדובר צה"ל כי "במהלך פעילות למעצר מבוקש של לוחמי צה"ל בעיר טובאס שבמרחב חטיבת ״הבקעה והעמקים״ הלילה, מחבל ניסה לדקור את אחד הלוחמים שפעל במרחב. הלוחם הדף את המחבל בכוח ומפקד ששהה בנקודה ירה לעבר המחבל וניטרל אותו. במהלך נסיון הדקירה, הלוחם נפצע באורח קל בידו וטופל בנקודה".

על הפיגוע השני נמסר כי "התקבל דיווח מתושבי חוות שדה אפרים לפני זמן קצר על מחבלת שחדרה לחווה שבמרחב החטיבה המרחבית "אפרים" וניסתה לדקור בסכין את אשתו של בעל החווה. המחבלת נעצרה על ידי אנשי המקום. כוחות הבטחון פועלים במרחב".

מהמועצה האזורית בנימין נמסר כי "מחבלת נכנסה לתוך בית משפחה בחוות שדה אפריים במערב בנימין, היא ניסתה לדקור את בני הבית ונוטרלה על ידי התושבים. אין נפגעים. הארוע מטופל על ידי כוחות צה"ל. נציגי אגף הבטחון של המועצה גם כן במקום. חוות שדה אפריים היא חווה חקלאית במערב בנימין".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים