שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » שנת הלימודים תשפ"ב תיפתח כסדרה ב-1 לספטמבר
הקבינט אישר
עוד אושר כי תלמידי מערכת החינוך יחוסנו בשטח בית הספר בשעות הלימודים, בהתאם לצורך ובכפוף לאישור ההורים. ביום פתיחת שנת הלימודים
חיטוי כיתת לימודים | צילום: Ververidis Vasilis, שאטרסטוק

בתום דיון לילי, קבינט הקורונה אישר את המתווה לפתיחת שנת הלימודים. לפי המתווה שאושר, שנת הלימודים תיפתח כסדרה ב-1 לספטמבר לתלמידי בתי הספר היסודיים והעל יסודיים. כמו כן, כיתות ח׳-יב׳ בערים אדומות שבה היקף התלמידים המחוסנים יהיה נמוך מ-70%, תעבור ללמידה מקוונת. מעל 70% מחוסנים – הכיתה תישאר בלמידה פרונטלית.

עוד אושר כי תלמידי מערכת החינוך יחוסנו בשטח בית הספר בשעות הלימודים, בהתאם לצורך ובכפוף לאישור ההורים. ביום פתיחת שנת הלימודים, יידרשו תלמידים עד גיל 12 להציג אישור הורים לביצוע בדיקת אנטיגן שתוצאתה שלילית.

רף ההתחסנות יכלול תלמידים מחוסנים, מחלימים ובעלי תוצאת בדיקה סרולוגית (נוגדנים) חיובית. מתווה "התו הירוק" יחול גם על צוותי ההוראה בגני ילדים ובבתי הספר, וכן על הצוותים המטפלים במערכת הבריאות.

בפתח הדיון המליץ משרד הבריאות לקבינט על מגבלת התקהלות על כל הענפים במשק במסגרת של 500 איש בחללים פתוחים ו-400 בחללים סגורים למשך כשלושה שבועות, ובמטרה להתגבר על גל התחלואה.

ההחלטה עוררה זעם בענף התרבות. איגוד האמרגנים ומפיקי הבמה וועד הפעולה של ענף האירועים והתרבות מסר בתגובהכי ״שר הבריאות ניצן הורוביץ ומשרד הבריאות החליטו להטיל מכת מוות למאות אלפי עובדי ענף התרבות והאירועים, כאשר במקום לשמור על היכולת להתפרנס בכבוד ממשיך משרד הבריאות, בהצהרותיו, מרסק מאות אלפי משפחות אשר נשארות ללא כל יכולת קיום וללא כל רשת ביטחון כלכלית".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים