שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ש"ס פותחת את קמפיין הבחירות
בחר ב-ה'
המפלגה החרדית-ספרדית משיקה את הקמפיין עם תמונותיהם של הגר"ע יוסף זצוק"ל ומרן הגר"ש כהן שליט"א. בהמשך תציג גם מסרים פוליטיים ותמיכה בנתניהו
קמפיין מפלגת ש"ס | צילום: דוברות

תנועת ש"ס פותחת את מערכת הבחירות עם קמפיין חיובי בתשובה לקורונה – "אין לנו על מי להישען, ישראל בחר ב-ה'". הקמפיין יעלה בשלטי חוצות ברחבי הארץ והדיגיטל. בהמשך מערכת הבחירות ש״ס תציג מסרים פוליטיים ובמרכזם התמיכה החד משמעית בראש הממשלה בנימין נתניהו כפי שהציגה בכל מערכות הבחירות האחרונות.

בש"ס מסבירים כי "הקורונה הפכה את העולם ואת מדינת ישראל בשנה האחרונה. היא שיתקה את הכלכלה ופגעה בפרנסתם של רבים. בתקופה זו נאלצנו לחגוג את האירועים המשפחתיים ואת חגי ישראל בנפרד ממשפחותינו, בריחוק חברתי ושמירה על כללים קפדניים ביותר. בימים של סגר ותחלואה גבוהה, החליטו במפלגה לא לעסוק במסר פוליטי אלא מסר חיובי".

"הפוליטיקה הישראלית מבולבלת ולא יציבה במשך שנתיים בגלל פילוגים ומלחמות פנימיות. כשכל המפלגות רבות האחת עם השניה, פוסלים מועמדים ומנסים לתפוס קצוות, בתנועת ש"ס החליטו לצאת לקמפיין חיובי עם מסר ברור וחד משמעי: "אין לנו על מי להישען, ישראל בטח ב- ה', ישראל בחר ב- ה'". לא נכנסים לפוליטיקה קטנה ומאוסה, בוטחים בריבונו של עולם".

יו"ר תנועת ש"ס, אריה דרעי: "בשנה האחרונה אנו עוברים משבר עולמי שלא חלמנו שיגיע לממדים עצומים כאלו. הקריסה הכלכלית של עסקים ומשפחות יחד עם נגיף שלא מבדיל בין אף אחד. נשאר לנו רק להתפלל לבורא עולם שישמור על עם ישראל. תנועת ש"ס בדרכו של מרן רבי עובדיה יוסף זצ"ל יחד עם נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום כהן, מעלה על נס את האמונה והבטחון בקב"ה בייחוד בזמנים קשים, ונושאת תפילה שנצא מהמשבר בדרך הטובה ביותר". מחר יפתח דרעי את מטה הבחירות עם מאות פעילים באמצעות הזום.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים