שיתוף
תגובות
חדשות » בניגוד לפקודת הרמטכ"ל, לוחמים יצאו לחופשה בלי נשק
"מחשש לחטיפת נשק"
כמו ברווזים במטווח של בית לחם , מתאר את החוויה אחד הלוחמים. אנחנו ירוקים, עם כומתות צה"ליות ונעלי צבא, המטרה האידיאלית עבור מחבל, רק אנחנו בלי נשק.
תגיות: ,
חיילי צה"ל מניחים תפילין ומתפללים. אילוסטרציה | צילום: ChameleonsEye, שאטרסטוק

כמו ברווזים במטווח, מתאר את החוויה אחד הלוחמים. אנחנו ירוקים, עם כומתות צה"ליות ונעלי צבא, המטרה האידיאלית עבור מחבל, רק אנחנו בלי נשק. בשבועיים האחרונים, ובעקבות גל ההסלמה, הוקפצו לוחמים בגדוד לאוגדת איו"ש ועסקו במשימות סגירת קו התפר הפרוץ באזור שבין חברון לבית לחם.

אלא שבניגוד להוראת הרמטכ"ל, בתחילת כוננות "שובר גלים" חלק מהלוחמים יצאו לביתם ללא נשקיהם האישיים, וכך גם שבו ליחידתם.
הלוחמים המנוסים, עם ותק של שנתיים לפחות בצה"ל, סרבו בימים האחרונים לנסוע בתחבורה ציבורית בחזרה לבסיס בגזרת עציון, שבו נרשמו בחודש האחרון כמה פיגועים וניסיונות פיגוע, כולל באוטובוסים. כחלופה, הלוחמים נאספו במוצאי שבת בנקודת מפגש מוסכמת בירושלים והמתינו להסעה שיחידתם הייתה אמורה לארגן להם עד לשער המוצב, אך זו לא הגיעה בגלל "תקלה"

בצה"ל אמרו כי טעות אנוש של אחד מגורמי הלוגיסטיקה גרמה לאותה תקלה, אך ציינו כי החיילים נסעו כדבוקה אחת בתחבורה הציבורית, בדרכם למחנה. עוד הסבירו בצבא כי למפקדים עדיין יש שיקול דעת לאילו לוחמים להתיר לצאת עם נשק, בהתאם למקום מגוריהם וקומת הבית, כמות הימים שישהו בחופשה והיסטוריית הפקרת הנשק וההתנהגות האישית שלהם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים